آخرین اخبار

12. بهمن 1401 - 16:17   |   کد مطلب: 44316
حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با تأکید بر بر تبیین دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی برای مقابله با سیاه‌نمایی دشمن گفت: آن مسئولی که جامعه هدف بیشتری دارد، وظیفه اش در قبال تبیین دستاورد و اقدامات سنگین‌تر است،

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد در آستانه چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، و همزمان با اولین روز دهه فجر در دیدار با جمعی از مسئولان ادارات، نهادهای نظامی و بسیجیان شهرستان پس از ارائه گزارشی از برنامه‌های دهه فجر و دستاوردهای انقلاب در اسدآباد از سوی فرماندار این شهرستان، با بیاناتی در خصوص برکات میلاد حضرت امام جواد (ع)، اظهار کرد: در دل هر سختی آسانی است و البته سختی‌ها انسان را می‌پزد و اراده‌اش را قوی می‌کند، قطعا سختی‌های امروز مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش امام(ره) که فرمود: ۲۲ بهمن سرآغاز الله بر جهان است، تصریح کرد: انقلاب رو به گسترش است، البته یک عده در این نظام از سیری هار می‌شوند و می‌توان گفت معاندین بالانشین‌های تهران هستند و اقشار ضعیف جامعه که برای انقلاب می‌دویدند، باز هم می‌دوند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی،گفت: دشمن برای سیاهنمایی‌ها در این نظام اسلامی کمر همتش را بسته و اینجاست که باید اقدامات انجام شده در این انقلاب تبیین شود.

وی گفت: قبل از انقلاب نعمت گاز نبود که روستاها ازاین نعمت بهره‌مند باشند، این در حالی است که به برکت انقلاب گازرسانی در بسیاری از روستاها دور افتاده کشور هم انجم شده است.

حجت‌الاسلام موحدی با اشاره به بارش برف در شب گذشته و کولاک در گردنه اسدآباد، گفت: این یک نعمت است که مسئولان از جمله فرماندار، فرمانده سپاه در میدان کمک رسانی باشد و در آن کولاک و برف ماشین هل بدهند. اکثر ماشین‌ها زنجیر چرخ نداشتند و اگر دارند هم حال ندارد ببندند.

وی با بیان اینکه متأسفانه عموما طلبکار شده ایم و زیادی عالیجنابیم، و باید توقعات را تعدیل کنیم، افزود: چون نظام اسلامی بسیاری از امکانات را تأمین کرده، توقعات بالاتر رفته است و این وظیفه همگان را سنگین‌تر کرده است.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه در نظامی اسلامی با وجود این همه چالش، اما خدمات خوب انجام می‌شود، افزود: یک مسئول باید از همه موقعیت‌ها برای تبیین دستاوردهای انقلاب بهره ببرد، وقتی مسجد محل رفت، از امام جماعت بخواهد که چند دقیقه وقت برای گزارش خدمات در نظام داشته باشد، پیشنهادات مردم را بگیرد و نکات خوب را استفاده کند.

وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای  تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و بر آن تأکید کرد و گفت: آن مسئولی که جامعه هدف بیشتری دارد، وظیفه‌اش در قبال تبیین دستاورد و اقدامات سنگین‌تر است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal