آخرین اخبار

21. اسفند 1401 - 11:19   |   کد مطلب: 44656
سلمان اسماعیلی با اشاره به توافق ایران با عربستان و پیام راهبردی آن، گفت: چیزی که عربستان را پای مذاکره کشاند، توان و قدرت موشکی بود و با این توافق دیگر آمریکا کدخدا نیست و دوره کداخدا پرستی هم تمام شد، چرا که توافقی بین بزرگترین رقیب آمریکا یعنی ایران با عربستان به عنوان بزرگترین شریک آمریکا در پکن روی داد.

به گزارش آوای سیدجمال، سلمان اسماعیلی، فرماندار شهرستان ملایر در جمع نیروهای انقلابی و اعضای شورای ائتلاف شهرستان اسدآباد در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به نقاط مشترک ماه شعبان و محرم، اظهار کرد: ماه رمضان تنها ماهی است که شهادت هیچ امام معصومی را در آن نداریم و مه محرم هم تنها مهمی است که ولادت هیچ امامی در آن رخ نداده است و این یعنی محور غم و شادی وجود حضرت امام حسین(ع)  است که در ماه ولادتش شهدادت نیست و در شهادتش ولادت هیچ امامی نیست.

 

وی بااشاره به توطئه ها و دشمنی های دشمنان و استکبار از عملیات های کور، اغتشاش و ایجاد نامنی برای دختران در مدارس، گفت: با این وضعیت چند سؤال مطرح است که آیا با این اتفاقات و روند جمهوری اسلامی ضعیف شده؟ چرا دشمنان تعدی می‌کنند؟  آیا مردم از انقلاب 44 سال گذشته خود پشیمان هستند؟ آیا این نشانه ای برای به غقب برگشتن ملت ایران است؟ افق‌های پیش روی جمهوری اسلامی تیره است یا روشن؟ البته که باید برای این سؤالات جواب داشت و برنامه ریزی.

 

فرماندار شهرستان ملایر با تأکید بر اینکه باید نیروهای انقلابی آینده نگر و چشم انداز داشته باشند، افزود: برای اینکه توفیقات یک انقلاب را بیینیم باید آن را در طراز انقلاب دو در همان مقیاس ببینیم.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یک نقلاب و پدیده و هزاره قرنی است و نمی‌شود با روند یک یا دو یا ده سال ان را تحلیل کرد، افزود: برای قیاس ایران قبل و بعداز انقلا باید به 150 سال گذشته نگاه کرد و غباری که با تبلیغات سو دشمن در فضای مجازی مقبل چشم ماست، را کنار بزنیم و  بشویم تا بهتر ببینم.

 

اسماعیلی به جنگ جهانی اول و دوم و خدمات و دستاوردهای انقلاب و دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: شرایط کشور در دولت سیزدهم رو به سازمان است و با افتخار این را می گویم.چرا که بزرگترین تحول اقتصادی در کشور ب مردمی سازی یارانه رقم خورد، مسکن ملی شروع به حرکت کرده، وابستگی ما به صادرات نفت کاهش پیدا کرده و امروز ذخیره طلا و ارز کشور در طول تاریخ بی‌سابقه است.

 

وی با اشاره به توافق ایران با عربستان سعودی، گفت: یک عده مرتب شعار می‌دادند که آقای رئیسی اهل مذاکره نیست، اینها زبان دنیا را بلد نیستند و گفتند دوره موشک‌ها گذشته، این در حالی است که اتفاقا" سعودی‌ها را سر عقل آورده و چیزی که عربستان را پای مذاکره کشاند توان و قدرت موشکی بود.

 

فرماندار شهرستان ملایر گفت: برخی می‌گویند که باید با دنیا با قدرت منطق سخن گفت، نخیر با رژیم سعودی و اسرائیل نمیتوان با قدرت منطق به توافق رسید، اتفاقا با منطقه قدرت با آنها صحبت کرد، مقاومت با حمایت جمهوری اسلامی قوی و ریشه دار شد، یمن و لبنان خوب مقاومت کرد و امروز این پرونده به نتیجه رسید و باید منتظر نتیجه ماند.

 

وی تصریح کرد: توافق ایران با عربستان چند پیام راهبردی دارد که اولین پیام آن این است که دیگر آمریکا کدخدا نیست و دوره کداخدا پرستی تمام شد.چرا که توافقی بین بزرگترین رقیب آمریکا یعنی ایران با عربستای به عنوان بزرگترین شریک آمریکا در پکن روی داد. و آنان به این نتیجه رسیدند که ایران اسلامی ماندگار و آمریکایی رفتنی است.

 

اسماعیلی ادامه داد: دومین پیام این توافق این است که منطقه غرب آسیا و منطقه ایران اسلامی منطقه مقاومت است، دیگران جایی ندارند و این منطق اسلام است که همگرایی منطقه را بیشتر کند.

 

وی با بیان اینکه امنیت وارداتی نیست و باید درون زا باشد، گفت: دولت سیزدهم اهل مذاکره و صلح است اما مشکل اینجاست که آن سوی میز که آمریکاست به چیزی جز قتل و غارت پایبند نیستند.

 

فرماندار شهرستان ملایر به وظایف جریان نیروهای انقلاب اشاره کرد و گفت: هیچ تکلیفی برای خالض ساری و وظیفه ای بر مرزبندی مردم نداریم  تنها نیاز به اتحاد داریم البته اتحاد چارچوب دارد که باید حول محور ولایت و قانون اساسی باشد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal