آخرین اخبار

14. خرداد 1402 - 14:06   |   کد مطلب: 45185
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه شعار و سیاست امام(ره) مقابله با بیان نقاط سیاه‌‌نمایی‌ها بود، گفت: امروز باید توجه کنیم که دشمن همان دشمن و توطئه‌ها همان توطئه‌هاست و باید مراقب بود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی در جمع عزاداران و سوگواران امام خمینی(ره) در مسجد جامع شهر اسدآباد با اشاره به شکل‌گیری انقلاب و تلاش امام(ره) برای پیروزی این انقلاب، اظهار کرد: در زمانی که امیدی به پیروزی نبود، امام فریاد زد که ما می‌مانیم و شما می‌روید و همین گون هم شد بعداز 43 سال هنوز انقلاب پایدار است.
وی با اشاره به ویژگی‌های امام(ره) گفت:  شعار امام(ره) و سیاستش مقابله با بیان نقاط سیاه‌‌نمایی‌ها بود و  امروز بزرگترین رسالت ما درس‌پذیری از شجاعت اوست.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: از نشانه‌های شجاعت که در امام(ره) هویدا  بود، عدم لرزش‌ها و عدم کوتاهی‌ها، نبود سفیدی در چهره او بود.
وی با بیان اینکه امروز باید توجه کنیم که دشمن همان دشمن و توطئه‌ها همان توطئه‌هاست، تصریح کرد: امروز توطئه دشمن در آموزش ساخت اسلحه، تبلیغات علیه اسلام و روحانیت، حملات نظامی، کشتن بسیجیان است.
سرمدی با اشاره به خدمات دولت جمهوری اسلامی، گفت:  فتنه امروز فقط فتنه خیابانی نیست بلکه کوچک شمردن خدمات دولت و نایده گرفتن آنها توطئه ای است که دشمن پیش گرفته.
وی با تأکید بر اینکه باید ساده زیستی در زندگی مسئولان، مدیران، بسیج و نماینده مجلس باشد، گفت: در این مجلس با پرهیز از اشراف گری، عدم سواستفاده از بیت‌المال تلاش خواهیم کرد که کارنامه خوبی ارائه دهیم.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به قوانین تصویب شده در مجلس، گفت: ییک زا قاوانین ثصویب شده، قوانین راهبردی است که ثمره این قانون این است که نه تنها با دنیا ارتباط داریم بلکه اقتدار و ایستادگی هم داریم.
وی به خدمات دولت در اسدآباد هم اشاره ای کرد و گفت: امروز زیرساختها در شهرک صنعتی برای فعالیت تولیدی مهیا و فراهم است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal