آخرین اخبار

6. شهريور 1402 - 8:29   |   کد مطلب: 45953
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد بااشاره به ختم به سازش شدن سه فقره پرونده قتل در این شهرستان،گفت: در سومین پرونده، اولیای دم به حرمت سیدالشهداء(ع) و بابت طفل هشت ساله محکوم علیه، از حق خود گذشتند.

به گزارش آوای سیدجمال،  امید کاویار بااشاره به گذشت خانواده مقتول دیگری نسبت به امر قصاص در شهرستان اسدآباد، گفت: در آستانه ایام اربعین حسینی، به همت و پیگیری دادستانی اسدآباد در پنجمین جلسه برای سازش پرونده قتلی به ثمر نشست و خانواده مقتول به احترام و تکریم جایگاه امام حسین(ع) و پویش مربوطه همچنین مصلحت طفل هشت ساله محکوم علیه، از حق خود گذشتند.
 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد گفت: با این سازش، قاتل پس از پنج سال با رضایت و گذشت خانواده مقتول از قصاص و چوبه دار رهایی یافت.
 

وی با قدردانی از تلاش صلح یاران مرتبط با کمیته معتذرین در سازش در این پرونده، خاطرنشان کرد: از ابتدای محرم تاکنون با رایزنی های انجام گرفته، سه فقره پرونده قتل، ختم به سازش شده است.

کاویار با بیان اینکه هر قدم خیری که برای صلح در جامعه برداشته شود، فرهنگ نوع‌دوستی، گذشت و بخشش را هم بین مردم رواج می‌دهد،افزود: این سنت حسنه‌ای است که سیره امامان معصوم(ع) ما دنبال می کردند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal