آخرین اخبار

16. آبان 1402 - 8:17   |   کد مطلب: 46541
رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:
25 باب خانه قرآنی در اسدآباد تأسیس شد
رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به تأسیس 25 باب خانه قرآن و عترت در این شهرستان، گفت: تعداد مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت این شهرستان مجموعاً به 55 تشکل با افزایش 100 درصدی رسیده است.

حمزه کماسی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، از تأسیس 25 باب خانه قرآن و عترت در سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال 25 نفر از قبول‌شدگان دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم پس از دریافت گواهی مربیگری برای تأسیس خانه قرآن در روستاها و مناطق محروم شهری فاقد خانه قرآن اقدام به تکمیل پرونده کردند.

وی افزود: خانه‌‌های قرآن و عترت با نام امام رضا(ع) در روستای لک‌لک، حضرت رقیه در روستای وندرآباد، فدک در روستای چنارسفلی، صاحب‌الزمان(عج) در شهر پالیز، شهدا در روستای شمس‌آباد، امام جواد(ع) در مسجد امام جواد(ع) شهر اسدآباد، صاحب‌الزمان(عج) در روستای گذرکجین، امام رضا(ع) در مسجد امام رضا(ع) شهر اسدآباد، نورالقرآن در کانون پرورشی، حضرت زینب(س) در مسجد نبی‌اکرم(ص) شهر اسدآباد، یاسین در مسجد قدس شهر اسدآباد، نرجس در روستای لک لک، حضرت علی اصغر(ع)،  شهید کرمی در روستای شمس‌آباد، آل طه در مسجد امام حسین(ع)، شهید ابراهیم هادی در مسجد حضرت امیر(ع) روستای چنار، کوثر در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س)، شهدای احمدآباد در روستای احمدآباد در حال تأسیس هستند.

رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد با اشاره به صدور مجوز و پروانه فعالیت ۱۶ خانه قرآن از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، گفت: پرونده 9 خانه قرآن دیگر نیز درحال پیگیری و تکمیل وآماده بارگذاری در سایت تلاوت است.

وی از افزایش 100 درصدی تشکل‌های قرآنی در این شهرستان خبر داد و گفت: مجموعاً تعداد 55 مؤسسه و خانه‌های قرآن و عترت در این شهرستان وجود دارد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal