آخرین اخبار

28. ارديبهشت 1403 - 15:51   |   کد مطلب: 47812
هدیه شهردار اسدآباد به پاکبانان؛
مشرف شدن دو پاکبان در ماه از اسدآباد به مشهد
شهردار اسدآبادگفت: امسال هر ماه دو نفر از پاکبانان را به مشهد می‌فرستیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» قاسمعلی شرکایی در آئین مراسم استقبال از این کاروان، گفت: مایه افتخار است که میزبانی خادمان امامی باشیم که رئوف است.

وی با اشاره به خدمت صادقانه و خالصانه پاکبانان در شهرداری شهر اسدآباد، اظهار کرد: ما در این برنامه در راستای تشویق پاکنانان سه نفر را به قرعه‌کشی سفر مشهد هدیه دادیم و بنا داریم هر ماه دو نفر از آنان را به مشهد مقدس اعزام کنیم.

 

یکی از خادمان روحانی از مشهد هم خدمت پاکبانان در سطح شهر را مهم خواند و گفت: امام رضا(ع) در حدیثی می‌فرماید اگر به کسی خدمت کنی که از محبان من باشد، من به تو خدمت می‌کنم و حال ممکن است که شما مسیر کسی را جارو بزنید که محب ایشان باشد و با این واسطه امام رئوف به شما نگاه کند.

 

وی با بیان اینکه مردم سهم بزرگی از سلامتی خود را مدیون پاکبانان هستند، افزود: خوشا به حال آنانی که به نیت خشنودی امام زمان(ع) کار و فعالیت خود را در سطح شهر آغاز می‌کنند.
این خادم روحانی مراسم استقبال پاکبانان شهرداری شهر اسدآباد از خادمان حرم رضوی را قابل تقدیر خواند و گفت: در هیچ شهرستانی چنین برنامه به این زیبایی از پرچم امام رضا(ع) استقبال نشده است.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal