آخرین اخبار

1. تير 1403 - 11:12   |   کد مطلب: 47993
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شهید رئیسی مسئولی بود که دوستدار مردم و در پی حل مشکلات‌ آنان تلاش کرد، گفت: باید با انتخاب اصلح، فردی انتخاب شود که ادامه دهنده راه دولت او باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در مراسم جشن عید غدیر که در پارک ملت شهر اسدآباد برگزار شد، بااشاره به اهمیت عید غدیر، گفت: اگر در روز عید غدیر یک نفر را غذا بدهید، گویی همه ائمه اطهار(ع) و شهدا را مهمان کرده‌ای چرا که در این روز مسئول و سرپرست جامعه مشخص شده است. 

وی بااشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و لزوم انتخاب فرد اصلح، گفت: ولی و مسئول جامعه کسی است که دوستدار مردم است و تمام تلاشش را برای حل مشکلات آنان انجام دهد که نمونه این مسئول شهید آیت‌الله رئیسی بود که نه جمعه و روز تعطیل و نه عید داشت.

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه شهید رئیسی در شبانه‌روز سعی می‌کرد محرومیت را بردارد و مشکلات مردم را حل کند تا مردم زندگی بهتری داشته باشند، افزود: شما مردم می‌توانید همچنان با انتخاب اصلح، دولت شهید رئیسی را ادامه دهید.

وی تصریح کرد: البته برخی می‌گویند دولت شهید رئیسی مشکلات ما را حل نکرده، این درحالی است که شهید رئیسی توانست تراز ارتباط ایران را با ۸۴ کشور مثبت کند، با مجموعه‌های موثر دنیا قراردادهای مهم منعقد کرد که اثر آن در یک و دو سال آینده مشخص می‌شود، چندین هزار ‌بدهی‌های دولت قبل را پرداخت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با بیان اینکه هشتم تیر به هر کسی رای بیشتری دهید، او رئیس جمهور خواها بود، افزود: البته انتخاب شما مهم است و باید بررسی کنید که به دیدگاه نزدیک به دولت شهید رئیسی رای دهید یا دولت تدبیر.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal