آخرین اخبار

14. شهريور 1403 - 7:31   |   کد مطلب: 48383
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری دو سارق غیربومی منزل، توقیف یک دستگاه سمند سورن و کشف پنج فقره سرقت منزل به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال در روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سرهنگ مصیب شاه‌ملکی بیان کرد: در پی وقوع پنج فقره سرقت منزل در سطح شهر و شکل‌گیری جو روانی نا امنی در بین مردم، تلاش گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق ویا سارقان آغاز شد.

وی افزود: با حضور تیم‌هایی از  تجسس پلیس آگاهی و کلانتری‌ها در محل و جمع آوری سرنخ‌های لازم و آنالیز آنها در قرارگاه مبارزه با سرقت، موضوع غیر بومی بودن سارقان در ظن ماموران قوت گرفت.

سرهنگ شاه‌ملکی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و میدانی مشخص شد که سارقان  از استان‌ همجوار  پس از چندین  مرحله تعویض و نصب پلاک‌های مختلف به شهرستان مراجعه کرده واقدام به سرقت می‌کنند.

این مقام انتظامی گفت: اخیرا ماموران پلیس آگاهی با همکاری رئیس پلیس پیشگیری شهرستان متوجه حضور آنان در سطح شهر شده و در یک اقدام ضربتی موفق به توقیف یک دستگاه خودرو سمند سورن و هر دو نفر آنها شدند.

وی خاطرنشان شد: متهمان بعد از انتقال به پلیس آگاهی  ومواجهه با شواهد موجود و انجام بازجویی فنی، ناچار لب به اعتراف گشوده و به انجام پنج فقره سرقت منزل در سطح شهر معترف شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal