آخرین اخبار

29. شهريور 1403 - 8:18   |   کد مطلب: 48456
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری جشن خانوادگی به مناسبت میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد(ص) و فرزند گرامیشان در پارک ملت اسدآباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام علی‌اصغر طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به برگزاری جشن‌های مختلف به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و فرزند گرامیشان در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: این برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود.

طالبی با اشاره به اهمیت هفته وحدت و دشمنی دنیای استکبار با وحدت امت اسلامی، گفت: هفته وحدت امسال با شعار وحدت امت اسلامی، نجات غزه مظلوم برگزار می‌شود و امت اسلامی ضمن برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و رئیس مذهب شیعه، دفاع خود از ملت مظلوم غزه، محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و اهانت به قرآن کریم توسط سربازان این رژیم منحوس را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه جشن‌های متنوعی در شهر و روستاهای شهرستان با حضور مبلغین در هیئت‌های حسینی و مساجد برگزار می‌شود، گفت: برنامه شاخص شهرستان با حضور مردم و مسئولان، با سخنرانی حجت‌‌الاسلام احتشام سخنران کشوری از قم امشب جمعه ۳۰ شهریور‌ماه ساعت ۲۰ در پارک ملت برگزار می‌شود.

وی گفت: از جمله برنامه‌های اجرایی، اجرای گروه نمایش شهر خنده با حضور هنرمندان اسدآبادی است که با مشارکت شهرداری و دفتر امام جمعه و هیئت مذهبی برگزار می‌شود. جوایزی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده که این جوایز توسط مردم و خیرین تهیه شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد همچنین در ادامه از برگزاری دو مسابقه هنری به همین مناسبت به همت این مرکز خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقات فرهنگی و هنری کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی و هنری و افزایش سطح آگاهی علاقه‌مندان از طریق ایجاد انگیزه و رقابت سالم طراحی می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه عکاسی و دل نوشته خبر داد و گفت: علاقه‌مندان به عرصه عکاسی می‌توانند عکس‌هایی از مراسمات جشن‌های شهرستان تا ۱۰ مهرماه به نشانی @samadi۱۳۶۸ در پیام رسان ایتا ارسال کنند و هم‌چنین دل‌نوشته‌های خود با موضوع ولادت پیامبر اکرم(ص) را ارسال کنند.

طالبی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان در زمینه هنر خوشنویسی پیشینه قوی دارد، دیگر مسابقه هنری و فرهنگی شهرستان را برگزاری مسابقه خوشنویسی تحت عنوان مشق عشق اعلام کرد و گفت: این مسابقه با موضوع آیه ۲۹ سوره فتح برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا ۶ مهرماه به آیدی @samadi۱۳۶۸ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند و به ۳ اثر برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal