آخرین اخبار

31. شهريور 1403 - 8:35   |   کد مطلب: 48460
سازمان بسیج اصناف استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سازمان بسیج اصناف استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

هفته دفاع مقدس یادآورحماسه، شجاعت، قدرت، صلابت و فتح رزمندگان اسلام است.

آنچه از ایثار، قدرت روحی و توکل به خدا و اعتماد به نفس که ملت شهیدپرور ایران اسلامی، اصناف و بازاریان غیور و ولایتمدار این مرز و بوم از خود نشان دادند با هیچ قلم و زبانی قابل توصیف  نیست.

یکی از افتخارات بازاریان و اصناف کشورمان آن است که همواره شریک درد و رنج مردم و در همه صحنه‌های عمل و مبارزه پیشتاز امت بوده و در سخت‌ترین میادین مبارزه و پیکار و جهاد، حضوری فعال، هدایت‌کننده، امیدآفرین و تقویت‌کننده داشته‌اند.

اصناف و بازاریان در دوران سخت جنگ هشت ساله، پیشاپیش دیگر اقشار، حضور عملی و سازنده داشت و چه زیبا بنیانگذار انقلاب و نظام اسلامی حضرت امام خمینی (ره) اصناف را بازوان ستبر انقلاب نامید. بیش از ۱۱ هزار شهید از اصناف و بازاریان در سراسر ایران در جنگ تحمیلی گواه آن است که اصناف برای دفاع از اسلام و کشور اسلامی ایران تا چه حد مهیا بوده است.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، هفته دفاع مقدس را به مردم ولایت مدار استان همدان، اصناف و بازاریان به ویژه خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، و رزمندگان تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیق روز افزون ملت بزرگوار ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal