آخرین اخبار

4. مهر 1403 - 11:40   |   کد مطلب: 48483
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: کاهش محسوس دما از اواسط هفته آینده را در استان داریم و دمای طی روز و صبحگاهی بین پنج تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،روح‌الله زاهدی اظهار کرد: تا پایان امروز گرمای روزانه را داریم و از فردا به تدریج روند کاهش نسبی دمای روزانه و صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی افزود: دماهای طی روز به ۲۵ درجه و دمای صبحگاهی در برخی نقاط به حدود پنج درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: از امروز تا اواخر هفته آسمان استان صاف و آفتابی است و از جمعه به بعد ابرهایی را در آسمان استان داریم.

زاهدی گفت: به نظر می‌رسد نیمه اول هفته آینده پوشش ابر بیشتری را در آسمان استان شاهد هستیم و می‌تواند با بارش‌هایی در برخی نقاط استان همراه باشد.

وی با بیان اینکه هفته آینده فصل پاییز را ملموس تر شاهد هستیم، بیان کرد: کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۰ و ۳۱ درجه سانتیگراد بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان یادآور شد: در این مدت بهار با ۹ درجه سانتیگراد خنکترین و فامنین و نهاوند ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند.

زاهدی گفت: روز گذشته شاهد وزش باد نسبتا شدید و شدید در برخی نقاط استان بودیم که سرعت باد در برخی نقاط به ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید و این شرایط را در همدان، قهاوند و گل‌تپه شاهد بودیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal