آخرین اخبار

26. مهر 1403 - 10:54   |   کد مطلب: 48599
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط ستاد اقامه نماز کشور، به عنوان یکی از ادارات کل برتر در زمینه ترویج فرهنگ نماز شناخته شد. این اداره کل موفق شده است با اجرای برنامه‌های متنوع و ابتکاری، رشد چشمگیری در این حوزه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،در جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با محوریت توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناصری، مشاور ریاست سازمان و رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری، حجت الاسلام والمسلمین حسنی حلم رئیس ستاد اقامه نماز استان، مهرداد آهکی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سرهنگ فکری رئیس پلیس راه برگزار شد، از موفقیت‌های چشمگیر این اداره در ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد.
مهرداد آهکی، در ابتدای جلسه با اشاره به اهمیت نماز در تعالی فردی و اجتماعی، از اقدامات انجام شده در این اداره در جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز و کسب رتبه عالی شورای اقامه نماز این اداره کل در ارزیابی‌های سالانه ستاد اقامه نماز استان خبر داد.
مجتبی ناصری مشاور ریاست و رئیس شورای اقامه نماز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در این جلسه گفت"در ارزیابی به عمل آمده توسط ستاد اقامه نماز کشور،  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، جزئ استان‌ها و ادارات کل ویژه ما شده است که نه تنها در سال 1402  قابل تقدیر ویژه و بالاترین امتیاز را کسب نموده که نسبت به سال 1401رشد بالاتراز 50 درصدی داشته است که این امر بسیار مهم بوده که اداره کل استان همدان توانست در یک سال به چنان رشدی برسد که بتواند یک انقلابی در بحث فرهنگی به ویژه در بحث نماز داشته باشد.
در پایان این جلسه از رئیس ستاد اقامه نماز استان، مدیرکل و امامان جماعت ادارات شهرستان‌های تابعه استان تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal