آخرین اخبار

2. آبان 1403 - 7:43   |   کد مطلب: 48622
مدیرکل هواشناسی همدان با بیان اینکه همدان در این روزها جزو سردترین استانهای کشور است و روند کاهش دما تا آخر هفته در همدان ادامه دارد، از کشاورزان خواست تا نسبت به مراقبت از محصولات روی زمین، گلخانه‌ای و کندوهای عسل اقدامات لازم را به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، به نقل از تسنیم حسین عابد بیان کرد: آخر هفته گذشته به سبب وزش باد، هشدار زرد تا روز دوشنبه صادر شد و در ادامه آن دما کاهش یافت که این روند کاهش دما تا آخر هفته ادامه دارد.

وی گفت: انتظار داریم فردا صبح دمای هوا صفر و بالاتر از صفر باشد، ولی پنج شنبه و جمعه انتظار می‌رود در برخی نقاط استان، دمای هوا تا منفی پنج درجه هم برسد.

مدیرکل هواشناسی همدان با بیان اینکه برای فردا و پنج شنبه بارش های پراکنده در استان پیش‌بینی می‌شود، گفت: بیشترین بارش در نقاط شمالی و شمال شرقی استان در شهرستانهای رزن، درگزین و کبودراهنگ خواهد بود.

عابد به کشاورزان توصیه کرد کندوهای عسل را به مکان‌های مناسب منتقل کنند، همچنین با توجه به کاهش 5 درجه‌ای دما، استفاده از سیستم‌های گرمایشی در گلخانه‌ها مدنظر باشد، ضمن اینکه با توجه به بارش‌های پراکنده اگر محصولاتی روی زمین دارند، محصولات خود را برداشت کنند.

وی گفت: به آموزش و پرورش نیز توصیه می‌کنیم به استفاده از سیستم‌های گرمایشی در مدارس توجه کند، همچنین رانندگان برای روزهای پنج شنبه و جمعه به موضوع یخبندان صبحگاهی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal