آخرین اخبار

2. آبان 1403 - 11:33   |   کد مطلب: 48624
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به آغاز سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان ماه سال جاری از دهیاران و اعضای شورا‌ها خواست کشاورزان را از نظر ذهنی برای سرشماری کشاورزی آماده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، سلیمان نظری دوست در مراسم افتتاح کلاس‌های آموزشی سرشماری کشاورزی شهرستان اسدآباد اساس و مبنای برنامه ریزی کشور را آمار و اطلاعات دقیق عنوان کرد و گفت: آمار کشاورزی به شناخت نیازها و تلاش برای رفع موانع کمک می‌کند با شروع دوره آموزشی داوطلبان گرامی اطلاعات لازم را دریافت و به رفع مشکلات احتمالی بپردازند که در زمان آغاز سرشماری هیچ مشکلی بوجود نیاید.

وی آغاز رسمی سرشماری عمومی کشاورزی را از ۱۲ آبان ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: دهیاران و اعضای شورا‌ها باید تا زمان شروع سرشماری، کشاورزان را از نظر ذهنی آماده کرده و برای هر چه بهتر انجام گرفتن سرشماری به آن‌ها اطلاع‌رسانی کنند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه کشاورزی  شهرستان از ظرفیت خوبی برای رشد و توسعه برخوردار است، افزود: در این راستا همه باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌ها ، حداکثر بهره ممکن را برای توسعه پایدار شهرستان  اسدآباد ببریم.

انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal