آخرین اخبار

3. آبان 1403 - 7:13   |   کد مطلب: 48628
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اسدآباد از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،علی صفری  اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی ۲۰ عنوان برنامه به همت اداره آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی در ۲۰۰ مدرسه در مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با همکاری بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه اسدآباد برگزار می‌شود.

وی از فضاسازی محیطی مدارس پیرامون هفته بسیج دانش‌آموزی از ۸ الی ۱۳ آبان ماه خبر داد و ادامه داد: پخش سرودهای انقلابی و حماسی و استکبار ستیزی در صبحگاه مدارس و یا کلاس‌های درسی در طول هفته از برنامه‌های این هفته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اسدآباد افزود: دیدار با خانواده شهید مدرسه در صورت در قید حیات بودن والدین شهید، دیدار با امام جمعه شهرستان توسط فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی پیشگام متوسطه دوم و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و شهید حسین فهمیده و روز نوجوان در تمام مدارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور مدارس پسرانه و دخترانه، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس و به نمادین در مدرسه شهید آروزی، برگزاری اجتماع نسل سلیمانی در مدارس، حضور حداکثری دانش آموزان در نماز جمعه شهرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

صفری عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی بین مدارس با هماهنگی کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش و بسیج دانش‌آموزی شهرستان، برگزاری پویش‌های جاسوس خانه و بیانیه گام دوم برای دانش آموزان شهرستان و اجرای برنامه ستاد نماز جمعه توسط دانش آموزان بسیجی دبیرستان زیوری پایدار در روز جمعه از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.

وی برگزاری نمایشگاه عکس در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و جنایات استکبار جهانی با روایتگری فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی و فراخوان دعوت از دانش‌آموزان و والدین برای حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ در طول هفته بسیج‌آموزی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی شهرستان اسدآباد برشمرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: مراسم روز دانش‌آموز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی-آموزشی مدارس است، که با هدف احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی، اتحاد و همبستگی، مقابله با استکبار جهانی و تکریم مقام دانش‌آموز هر ساله در سراسر مدارس ایران با شکوه هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشن روز دانش‌آموز ضمن آن که قدمی برای گرامیداشت و یادبود شهدای دانش‌آموز و دانشجویان ۱۳ آبان است، حرکتی نمادین برای به نمایش گذاشتن اتحاد و همبستگی دانش‌آموزان و برائت از ظلم و ستم است؛ با این حال یکی از اساسی‌ترین اهداف برگزاری مراسم در این روز تکریم دانش‌آموزان و ارج نهادن به جایگاه آنان در جامعه و مسئولیت های اجتماعی آنها است.

صفری عنوان کرد: در این مراسم با بزرگداشت دلاوری‌ها و غرورآفرینی‌های دانش آموزان در سراسر تاریخ کشور یادآور نقش و مسئولیت خطیر دانش‌آموزان در اجتماع می‌شویم و با ایجاد آگاهی و عزت نفس، از آنان خواستار حضور درخشان در عرصه جهانی می‌شویم.

وی ابراز کرد: در این روز تلاش‌های دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور مورد تحسین و تشویق قرار می‌گیرند و با دادن روحیه و اعتماد به نفس به آنان زمینه‌ای مناسب برای پیشرفت و رشد مضاعف دو چندان آنها مهیا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal