آخرین اخبار

7. آبان 1403 - 13:46   |   کد مطلب: 48648
مدیرکل راهداری همدان خبر داد:کاهش اثرات بلایای طبیعی با پدافند غیر عامل در راهداری.مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تاکید بر اهمیت پدافند غیر عامل در حوزه راهداری ، از آمادگی کامل این اداره برای مقابله با حوادث طبیعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، مهرداد آهکی با تاکید بر اهمیت پدافند غیرعامل در حوزه راهداری، از آمادگی کامل این اداره برای مقابله با حوادث طبیعی خبر داد و اظهار داشت پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که موجب کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری و تسهیل مدیریت بحران در مقابله با تهدیدات می‌شودو با توجه به نقش حیاتی راه‌ها در اقتصاد کشور، تقویت پدافند غیرعامل در این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
آهکی در ادامه به تشریح برخی از اقدامات انجام شده در این زمینه پرداخت. تجهیز تمامی راهدارخانه‌های استان به برق اضطراری، شناسایی و تعیین راه‌های جایگزین برای محورهای پرتردد، تجهیز ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری و نصب و فعالیت سامانه‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان از جمله این اقدامات بوده است و همچنین، راهداری همدان با تهیه سوخت اضطراری و ساخت مخازن سوخت در راهدارخانه‌ها، آمادگی خود را برای مقابله با بحران‌های احتمالی افزایش داده است.
 
مدیرکل راهداری همدان در پایان، فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر لزوم فرهنگ‌سازی در خصوص ضرورت بکارگیری اصول پدافند غیرعامل در بین آحاد جامعه تاکید کرد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal