آخرین اخبار

16. فروردين 1395 - 22:11   |   کد مطلب: 30640
دانشجویان دانشگاه آزاد نسبت به عدم برگزاری کلاسهای درسی معترض شدند و یکی از دلایل آن انجام نقاشی ساختمان دانشگاه است.

به گزارش آوای سیدجمال؛ چند روزی است که از تعطیلات نوروزی امسال می گذرد و همه مسافران  و گردشگران در سراسر ایران به مقصد خود بازگشته اند و باز هم بحث کار و تلاش و تحصیل را در پیش گرفتند.

 

این در حالی است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد از ششم  فروردین ماه که نقاشی ساختمان خود را آغاز کرده هنوز به اتمام نرسیده است و دانشجویان با درب بسته دانشگاه و بعضا" با سطل های رنگ در راهرو مواجه هستند.

 

این دانشگاه با وجود بیش از هزار دانشجو هنوز آغاز به کار نکرده  و نه کلاسی هست و نه استادی؛

 

در تماسی که برخی از دانشجویان نسبت به این مهم اعتراض داشتند، در محل  دانشگاه حاضر شده و جویای این شدیم که رنگ آمیزی این ساختمان تا چه زمانی طول می کشد و دانشجویان میتوانند در سر کلاس حاضر شوند که در پاسخ به این سؤال یکی از کارگران که نقاشی ساختمان را بر عهده گرفته بود گفت: فردا این رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان به اتمام می رسد.

 

این در حالی است که وضع ساختمان با تصاویری که  مشاهده می کنید، نشان از این دارد که فردا نیز دانشجویان  شاهد برگزاری کلاس ها نخواهند بود و میتوانند به تعطیلات خود ادامه دهند.

 

چند تنی از دانشجویان می گفتند که قبل از سال نو هم تعطیلات نوروز را زودتر آغاز کردیم  و آیا این لطمه ای به درس ما نمی زند؛ با این هزینه و شهریه های هنگفتی که از ما می گیرند چه کسی پاسخگو است که ما در درس لطمه نبینیم.

 

یکی از دانشجویان می گفت که کلاس های این دانشگاه در مدرسه ای ابتدایی تشکیل می شود که شباهتی به دانشگاه ندارد و با وجود این نقاشی ها نیز هیچ تغییری نخواهد کرد.

 

لازم به ذکر است زمینی در روبروی بلوار رضائیان و فرمانداری برای ایجاد ساختمان دانشگاه کلنگ زنی شده است که هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

 

انتهای پیام/ن  

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal