آخرین اخبار

15. ارديبهشت 1395 - 20:59   |   کد مطلب: 31017
در طی مراسم جشنی از سوی شورای شهر و شهردار:
پرداخت مبلغ 300 هزار تومان به کارگران شهرداری اسدآباد
جشن بزرگ مبعث با حضور خانواده بزرگ شهرداری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال؛ در مراسم جشنی که به مناسبت هفته کار و کارگر و عید مبعث برگزار شد، کارگران و کارکنان شهرداری و خانواده های آنان حضور داشتند.

 

در این مراسم رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد  با تبریک این  ایام مبارک به حاضران، کارگران و کارکنان شهرداری را ستون فقرات این سازمان خواند و افزود: باید با ارج نهادن به مقام این نیروی انسانی کارآمد و پر تلاش و زحمت کش بر دستان آنان بوسه زد.

 

حسین شیری با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های مختلف زیارتی، تفریحی و رفاهی نیاز اساسی قشر کارگران و خانواده آنان در شهرداری اسدآباد است، از شهردار خواست نسبت به پیگیری مطالبات قشر کارگران اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه نیاز اساسی دیگر قشرهای کارگران را آموزش خواند و گفت: شهردار باید نسبت به این مسئله توجه جدی داشته باشد.

 

 امام جمعه اسدآباد هم قشر کارگر را قشری زحمت کش خواند و اظهار کرد: همسران این قشر باید با بوسه زدن بر دستان آنان در خروج از منزل آنان را بدرقه کنند.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد اخلاق محوری را در بین جامعه کارگران مورد تأکید قرار داد و گفت: پرچم اسلام با اقامه نماز بالا است و باید با عبادت و اقامه نماز و داشتن اخلاق خوب رزق و روزی حلال کسب کرد.

 

در ادامه مراسم مهدی جمور خواننده اسدآبادی دو آهنگ از البوم خود اجرا کرد و احترام طالبی یکی از شاعران به نام اسدآباد هم شعری با لهجه شیرین اسدآبادی خواند.   

شهردار اسدآباد نیز با تبریک و شادباش به خانواده بزرگ شهرداری از پرداخت 300 هزار تومان عیدانه به مناسبت عی مبعث و روز کارگر به آنان خبر داد و گفت: این مبلغ تا چند روز آینده به حساب آنان واریز خواهد شد.

 

حمزه عبدکوند از اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و عمومی تری برای قشر کارگران در سالجاری خبر داد و گفت: با افزایش درآمد شهرداری توجه به مسائل رفاهی، زیارتی و ورزش خانواده‌های شهرداری اقدام خواهد شد.

 

در پایان مراسم نیز هدایایی به کارگران و کارمندان شهرداری و همچنین با برگزاری مسابقاتی جوائزی به حاضران اهداء شد.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal