آخرین اخبار

29. بهمن 1397 - 14:50   |   کد مطلب: 32087
انتخاب شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد در کش و قوس تأیید استانداری همدان است.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع،‌ براساس دستورالعمل جدید هیأت وزیران مبنی بر بازنشسته شدن افراد با 30 سال سابقه کاری، شهردار اسدآباد بازنشست شده و انتخاب شهردار در اسدآباد وارد فاز جدیدی شد و بعد از کش و قوس بسیار برای انتخاب شهردار در اعضای شورای شهر، بالاخره شهردار انتخاب و برای تأیید به استانداری همدان معرفی شد.

 

اما اکنون بعد از ۴۵ روز بلاتکلیفی در شهرداری و شورای اسلامی شهر اسدآباد، اعضای شورای اسلامی این شهر که پیمان سبزه‌ای یکی از کارکنان نظام مهندسی همدان را به عنوان گزینه نهایی تصدی شهرداری انتخاب و به این گزینه رأی دادند، هنوز جوابی از استانداری بنا بر تأیید یا رد صادر نشده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در این زمینه اظهار کرد: ما فرد منتخب شورا را به استانداری معرفی کرده‌ایم و چندین بار پیگیر پاسخ استعلامات استانداری بوده‌ایم.

 

حسن کرمی‌پایدار افزود: آخرین پیگیری ما و پاسخی که امروز از استانداری گرفتیم، این بود که هفته آینده منتخب اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد تعیین تکلیف می‌شود، البته این هم قطعی نبوده و مطلبی است که استانداری به ما اعلام کرده است.

 

وی در خصوص شایعات عدم تأیید فرد منتخب نیز گفت: هیچ چیزی قطعی نیست و ما منتظر پاسخ استانداری هستیم.

 

در روز 11 دی ماه پیمان سبزه‌ای متولد ۵۶  از افراد بومی اسدآباد با سابقه فعالیت در نظام مهندسی همدان و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت برنامه‌ریزی شهری و لیسانس عمران با گرایش نقشه‌برداری منتخب شورا شد.

انتهای پیام/ن/20

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal