آخرین اخبار

1. خرداد 1398 - 12:03   |   کد مطلب: 32568
امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان همدان خطاب به روحانیون اسدآباد؛
همه باید در مسیر روحانی شهید همدانی حرکت کنیم
امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید همه ما مسیر شهید مصطفی قاسمی روحانی شهید همدانی را ادامه دهیم و روهرو راه او باشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در جمع روحانیون شهرستان اسدآباد با بیان اینکه روحانیون در کاروان انبیا قرار گرفته اند و این یک افتار است، اظهار کرد: در قرآن هم آمده است که هیچ هدایتگری نیامد که دچار آسیب اجتماعی نشده باشد ، بنابراین باید برای هدایت انسانها و پیشگیری از آسیب اجتماعی جامعه را هدایت کرد.

 

وی با اشاره به شهادت شهید مصطفی قاسمی روحانی شهید در همدان، گفت: باید همه ما مسیر این شهید را ادامه دهیم و روهرو راه او باشیم.

 

امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: ما جوانان و مردم خوبی داریم که باید قدر آنان بدانیم و آنان را در مسیر درست هدایت کنیم.

 

امام جمعه اسدآباد هم تأکید کرد: روحانیون باید مردم را تشویق و ترغیب کنند که از با گرفتن فشار خون خود از وضعیت سلامتی شان باخیر شوند.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد گفت: یکی از احکامی که عمل له آن تقریبا" بر زمین مانده و باید مردم را به آن تشویق کرد امر پرداخت زکات است.

 

وی با اشاره به کنده کاری سطح شهر در سسال گذشته و برپایی نماز عید فطر در میدان مطهری، گفت: امسال باید همه روحانیون سعی کنند که مردم را تشویق کنند که در یک مکان اجتماع کنند و برکت و صفای نماز عید فطر به اجتماع در یک محل است.

 

امام جمعه اسدآباد افزود: شهرستان اسدآباد 120 طلبه خواهر و 40 روحانی دارد.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal