7. خرداد 1398 - 13:10   |   کد مطلب: 32613
در همایشی با عنوان ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم در راستای ارتباط بین مردم و دستگاه قضایی برای ارسال گزارش تخلفات و جرائم جامعه سامانه اینترنتی سجام قوه قضائیه معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح امروز در همایشی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسدآباد با حضور مردم، مسئولان ادارات، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا سامانه جامع اطلاعات مردمی قوه قضائیه(سجام) به منظور ارتباط بین مردم و دستگاه قضایی برای ارسال گزارش تخلفات و جرائم جامعه معرفی شد.

 

در این همایش کارشناس سامانه سجام پیشگیری از وقوع جرم استان همدان با معرفی سامانه سجام قوه قضائیه، اظهار کرد: متأسفانه مردم ما در راستای داشتن حیات پاک یادشان رفته چه بخورند و اینگونه است که بعد جسمی طببه حیاتشان بهم ریخته است.

 

 

سهرابی با بیان اینکه برای پیشگیری از وقوع جرم راهکارهایی وجود دارد، افزود: از جمله این راهکارها آگاه سازی جامعه نسبت به آسیبها  و اطلاع رسانی و آموزش آنان است.

 

وی با تأکید بر اینکه باید مهارت حل مسئله را به جوانان قبل از ازدواج آموزش داد، گفت: مشارکت مردم در زمینه های مختلف ضعیف است و باید اطلاع رسانی در امور مختلف را جدی گرفت.

 

کارشناس سامانه سجام پیشگیری از وقوع جرم استان همدان با بیان اینکه با ثبت نام در سامانه سجام قوه قضائیه دیده بان باشیم و مطالبه گری کنیم، افزود: امروز باید آموزش و پرورش، بهزیستی، دانشگاهها، کمیته امداد هم در کنار مردم پای کار بیایند و در این سامانه فعالیت کنند.

 

وی با بیان اینکه سامانه سجام قوه قضائیه 570 نفر ثبت نام کرده اند، افزود: این سامانه در 20 هسته 50 نفره ساماندهی شده اند و تاکنون 50 گزارش از سوی آنان به ما رسیده است.

 

سهرابی تصریح کرد: از 50 گزارش تخلفات ثبت شده در سامانه سجام قوه قضائیه زمین خواری و کوه خواری است که از آن رونوشتهایی به دادستان و مسئولان قوه قضائیه کشور داده شده و رسیدگی شده است.

 

در ادامه این همایش دهیاران، مردم و مسئولان بانحوه ثبت نام در سامانه سجام قوه قضائیه آشنا شدند.

منبع: نافع

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal