آخرین اخبار

11. خرداد 1398 - 11:12   |   کد مطلب: 32632
آزادیخواه در یادواره شهید زارع در اسدآباد:
ایران مرکز ضد تروریست و شکستن شاخ استبداد و استکبار است
نماینده مردم ملایر در مجلس ایران را مرکز ضد تروریست و شکستن شاخ استبداد و استکبار در ایران خواند و گفت: دشمن بااین بچه بازی ها غلطی نمی توانند بکند و رهبر انقلاب وعده داد تا دو دهه دیگر نامی از اسرائیل نخواهد بود و این امر تحقق می یابد‌.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع، در استانه سالروز شهادت شهیدان حادثه تروریستی دومین یادواره شهید علی جواد زارع برگزار شد .

 

در این یادواره احد آزادیخواه با گرامیداشت یادوخاطره شهدا،  ایران را مرکز ضد تروریست  و شکستن شاخ استبداد و استکبار در ایران خواند و گفت: دشمن بااین بچه بازی ها غلطی نمی توانند بکنند و رهبر انقلاب وعده داد تا دو دهه دیگر نامی از اسرائیل نخواهد بود و این امر تحقق می یابد‌.

 

وی عزت و عظمت ایران و ایرانی را نتیجه خون شهدای ترور و دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و گفت: امروز سپاه افتخار افرین در کمک رسانی در زلزله،  سیل پیشگام است.

 

نماینده مردم ملایر در مجلس خطاب به دشمن گفت: دشمن فکر کرده می تواند شکاف بین انقلاب و مردم و سپاه بیندازد، این ملت بفهمد پای انقلاب و رهبر به میان است، به پا می خیزد.

 

وی به حادثه تروریستی در مجلس اشاره کرد و گفت: آن روز که این حادثه رخ داد بسیاری از نمایندگان به هیأت رییسه فشار اوردند که بروند با داعش بجنگند .

 

ازادیخواه اذعان داشت : امثال شهید زارع ها مظلومانه بخاطر امنیت ارامش خود را از دست دادند اما اجازه ندادند که به ارامش جامعه خللی وارد شود.

 

در ادامه امام جمعه اسدآباد بابیان اینکه افتخار ملت ما شهادت است، و ملت سلحشور ما مانند شهید زارع ها عزیز می شوند، گفت: امروز حضور  نمایندگان ولایی مجلس در یادواره شهید زارع نشان میدهد که شهید زارع دوستانی ولایی داشته است.

 

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد با بیان اینکه آنچه خاندان شهدا را به اوج رسانده،  ولایت است، افزود:  اگر ولایت را از ما بگیرند ارزشی نداریم.

 

همچنین نماینده مردم شاهین شهر در مجلس نیز حضور خود را در مجلس یاواره شهید زارع یک وظیفه خواند و گفت:  انقدر این شهید به مردم خدمت کرده است که باید از وی یاد بگیریم که چگونه با مردم روبرو شویم و خدمت کنیم.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی افزود: یاد نرود که هرچه داریم از شهدا داریم

 

وی با بیان اینکه امروز اگر ایران یک درصد جمعیت دنیاست اما هفتصد منابع را در اختیار ما قرار داده است، گفت: امروز مشکل ما کمبود منابع نیست بلکه مدیریت ناکارامد مسئولان ماست.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: ایران دوم تولید کننده خرما است اما چرا باید مردم ما در ماه رمضان آن را گران بخرند،  اقای وزیر  اگر عرضه نداری مسیولیت را کنار بگذار تا فرد دیگری کار انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه یک مسئول باید خود را وقف مردم کند، تأکید کرد مسئولان ما نباید شانی جز نوکری و خدمت برای خود قائل باشند .

 

حاجی دلیگانی گفت : ما نماینده دولت نیستیم دولت تریبون دارد ما نماینده مردم هستیم و باید در تربیون مجلس از مردم دفاع کنیم ، به اقای رئیس مجلس میگوییم شما چه رئیسی هستید که دو تا وزیر پاسخگوی سؤالات ما نیست؟!
در پایان این مراسم یکی از مداحان اهل بیت ع به نوحه سرایی پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal