آخرین اخبار

19. خرداد 1398 - 14:30   |   کد مطلب: 32679
دریک پیام مردمی شهروند اسدآبادی؛
مشاهده تعداد 5 قلاده خدنگ در منزل در اسدآباد
یک شهروند اسدآبادی تعداد 5 خدنگ در منزل خود در شهر اسدآباد مشاهده کرده است که این مورد را با اداره محیط زیست شهرستان در میان گذاشته ایم تا بررسی شود.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی دریافت پیام مردمی مبنی بر وجود تعداد پنج خدنگ در رفت و آمد به منزلی در شهر اسدآباد که موجب ترس و وحشت کودکان شده است، موضوع را با رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد در میان گذاشتیم.

 

روح الله زال پور در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ اظهار کرد: خدنگ جزء حیوانات وحشی است که خطری برای انسان ندارد و تنها به حیوانات خانگی مانند مرغ و خروس حمله می کند.

 

وی گفت: تنها راه مقابله با حیوانات خدنگ این است که محل قابل مشاهده تله گذاری شود که باتوجه به اینکه در شهرستان تله ای وجو د ندارد باید بعداز بررسی لازم هماهنگی برای آوردن تله از استان انجام شود.

 

رئیس اداره محیط زیست شهرستان اسدآباد بابیان اینکه خدنگ حیواناتی هستند که هم گیاهخوار هم گوشت خوار هستند، گفت: باید ببینیم که این نوع حیوان که مشاهده شده از چه نوعی است که پیگیری کنیم.

 

وی گفت: این حیوانات از خانواده راسوها و دشمن اصلی مار است که در خنکی هوا وارد برخی از حیاط های دارای باغ می‌شوند که این مورد مشاهده خدنگ را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal