آخرین اخبار

20. مهر 1398 - 15:20   |   کد مطلب: 33786
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان:
در صورت تخصیص اعتبار متولی ساخت کتابخانه استاندارد خواهیم شد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه بر اساس برآورد کارشناسان، ساخت کتابخانه استاندارد 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که درصورت تخصیص اعتبار اداره کل کتابخانه متولی ساخت آن خواهد شد، تصریح کرد: اگر کتابخانه استاندارد ساخته هم شود، حداقل تا ۴ سالی طول می کشد که تجهیز و قابل استفاده شود.

به گزارش آوای سیدجمال، عاطفه زارعی در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان اسدآباد، رویکرد کتابخانه ها را اجتماع محوری دانست و اظهار کرد: یکی از مکانهای مطمئن برای دانش آموزان بعداز مدرسه ، محل کتابخانه است که ما از کتابداران خواسته ایم که ارتباط دوسویه با مدارس بگیرند و کتابهای جدید را به دانش اموزان و معلمان معرفی کنند.

 

 

وی بااشاره به پیشنهاد آموزش وپرورش شهرستان در خصوص استفاده از فضای مدارسی که خالی مانده اند، گفت: اصولا باید مدارس برای استفاده کتابخوانی استحکام بنا داشته باشد و نمیتوان برای یک سال فضایی را به عنوان کتابخانه استفاده کرد و سال دیگر اطمینان برای استفاده آن نباشد البته می توان ز مدارس خالی به صورت پیشخوان کتاب استفاده کرد.

 

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه  بر اساس برآورد کارشناسان، ساخت کتابخانه استاندارد 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد  که درصورت تخصیص اعتبار اداره کل کتابخانه متولی ساخت آن خواهد شد، تصریح کرد: اگر کتابخانه استاندارد ساخته هم شود، حداقل تا ۴ سالی طول می کشد که تجهیز و قابل استفاده شود.
 

 

وی بااشاره به اینکه پروژه توسعه کتابخانه شهید رجایی تکمیل شده است، افزود: در صورت تجهیز ان در هفته کتاب به افتتاح می رسد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal