آخرین اخبار

28. آذر 1398 - 14:45   |   کد مطلب: 34366
در هفته پژوهش و فناوری ؛
80 پژوهشگر اسدآبادی تجلیل شدند
به مناسبت هفته پژوهش و فناوری از 80 پژوهشگر فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته پژوهش و فناوری همایشی با عنوان تجلیل فرهنگیان و دانش آموزان پژوهنده شهرستان اسدآباد در سالن مجتمع خلیجئفارس هشرستان اسدآباد برگزار شد.

 

در این همایش معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: رکن اصلی تبدیل نیروی انسانی به اسلامی، آموزش است و انسان به وسیله آموزش به سرمایه تبدیل می شود.

 

یاسر نانکلی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چگونه می توان تفاوت فردی را شناخت و آنها را تعلیم و تربیت کرد، گفت: نگاه موشکوفانه به پدیده ها از ویژگی های پژوهشگری است.

 

وی با بیان اینکه یکی از ضعقهای کار پژوهش این است که در کارهای گروهی و تیمی ضعیف هستیم ، افزود: باید در زمینه پژوهشگری اهتمام باشد و با همفکری گروهی و تیمی سربعتر کارها انجام می شود.

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به شعار هفته پژوهش، گفت: رونق تولید اگر اتفاق بیفتد، اشتفال و توسعه را ایجاد می کند و برای رونق تولید باید فناوری خوب باشد و این فناوری تنها سخت افزارها نیستند بلکه نرم افزارها هم هستند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه نتیجه و ثمره پژوهش‌های پژوهشگران موجب می شود که انسانهای موفقی در جامعه رشد پیدا کنند، اظهار کرد: امروز اسدآباد به وجود پژوهشگران موفق در زمینه های مختلف افتخار می کند.

 

مجید درویشی در بخش دیگری از سخنانش بااشاره به انتخابات پیش رو ، گفت: از تعداد 35 داوطلب نمایندگی مجلس، تعداد 8 نفر انصراف دادند و ۲۷ نفر نیز توسط هیأت اجرایی شهرستان تأیید صلاحیت گرفتند و ادامه فرایند انتخابات توسط هیأت نظارت و شورای نگهبان تأییدیه خواهند گرفت.

 

وی با تأکید بر حضور مردم در پای صدوق های رأی گفت: انتخابات پیش رو مهم و سرنوشت ساز است و همه ما وظیفه همگانی داریم که مردم را در این امر سیاسی تشویق کنیم تا مشارکت حداکثری رقم بخورد.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد یادآور شد: ما مجریان انتخابات نیز سلامت انتخابات را تظمین می کنیم.

 

 

در ادامه از 80 گروه مختلف فرهنگی و دانش آموزی پژوهنده تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal