آخرین اخبار

16. دى 1398 - 11:49   |   کد مطلب: 34542
بانوان هیأت مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک سیداحمد شهر اسدآباد با برگزاری مراسم عزا با دختر و همسر شهید سلیمانی ابراز همدردی کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز چهارمین روز از عزای‌ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و از دل‌شکسته ملت ایران می‌گذرد و هنوز که هنوز است آرام نگرفته از داغ نبود بزرگ مرد شجاع و دلیری که همه خود را مدیون خود کرد و با کوله باری از عشق و شوق خالصانه شهادت بار سفر بست و به آسمان ها عروج کرد.

 

چهار روز از خبر شهادتش می‌گذرد و هنوز در باورها نمی‌گنجد و چگونه به خود می توان قبولاند که دیگر دفاعش، صدایش، شجاعتش و حتی نگاه های پر از عشقش را نیست.

 

هرجا که از این شهر کوچک را می نگری، تصویری از سردار دلهاست و یا صدایی از نوحه سرایی برای او؛ این بار هیأتی از بانوان شهر اسدآباد در امام حسن عسکری(ع) شهرک سید احمد گرد هم آمدند و با نوای میر علمدار نیامد، آرام آرام اشک ریختند‌.

 

این زنان و دختران عزادار اسدآبادی با کوهی از غم و اندوه با روشن کردن شمع ، سینه زنی و مداحی خود را در غم شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شریک دانستند .

 

آنان با برگزاری این مراسم و به سوگ نشستن شهادت شهید سلیمانی، با دختر و همسر این شهید همدردی کردند و یکبار دیگر این حادثه را تبریک  و تسلیت گفتند. 

 

همچنین در این مراسم حجت الاسلام خسروی یکی از روحانیون شهرستان اسدآباد به موضوع جبهه مقاومت و ایثار و شهادت شهید سلیمانی پرداخت و از زنان و دختران این شهر خواست که با رعایت حجاب خود مقابل دشمن بایستند و از خون شهدا دفاع کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal