10. ارديبهشت 1399 - 14:49   |   کد مطلب: 35571
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد گفت: در صورتی که وضعیت و شرایط شیوع کرونا در اسدآباد سفید باشد، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و امور بهداشتی مساجد بازگشایی می شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسدآباد، با بیان اینکه ماه رمضان، ماه خودسازی بشریت و ماهی است که بندگان فرهیخته و خاص خداوند در آن به تزکیه نفس می‌پردازند، گفت: در این ماه درهای رحمت الهی به روی بندگانش باز بوده و این ماه برای تمام مردم و به ویژه برای امت محمد(ص)، ماه نجات از آتش دوزخ و سایر مشکلات است.

 

حجت الاسلام موسی حسینی مجد خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه امر به معروف و نهی از منکر است و این امر در ماه رمضان باعث می‌شود تا اصلاحات در جامعه اسلامی به وجود آمده و میزان جرائم کاهش یابد.

 

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت در برخی از مناطق کشور وضعیت کرونا را سفید اعلام کرده، گفت: در صورتی که وضعیت و شرایط شیوع کرونا در اسدآباد هم سفید باشد، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی مساجد بازگشایی می شوند.

 

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: مدارس روستایی سطح شهرستان که فاقد دسترسی به اینترنت هستند از هفته آینده با رعایت فاصله گذاری هوشمند تحت پوشش آموزش مستقیم قرار خواهند گرفت.

 

وی با بیان اینکه این تعداد روستای فاقد دسترسی به اینترنت واقع در مناطق کوهستانی انگشت شمار و زیر ۳۰ خانوار جمعیت دارند، تصریح کرد: در ۱۸۰ شهر کشور وضعیت کروناویروس سفید شده و در صورتی که اسدآباد هم جزء این شهرها باشد، با اعلام این امر نمازجماعت و نمازجمعه طبق روال قبل در شهرستان برپا می شود.

 

درویشی همچنین از تهیه ۸ هزار عدد ماسک توسط جمعیت هلال احمر برای بیماران سخت درمان شهرستان خبر داد و یادآور شد: این تعداد ماسک با همکاری دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بین بیماران سخت درمان شهرستان توزیع می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای مرحله اول طرح کمک های مواسات مؤمنانه در اسدآباد با توزیع ۲۰۰۰ بسته حمایتی توسط سپاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد دارای ۱۲۰۰ نفر کارگر ساختمانی روزمزد بوده که در راستای حمایت از کارگران اسامیآنها ثبت شده و از طریق بنیاد مستضعفان برای توزیع کمک های مؤمنانه از آنها نیز حمایت خواهد شد.

 

فرماندار اسدآباد در پایان تصریح کرد: گروه جهادی فرهنگیان در هنرستان حسابی شهر اسدآباد در حال تولید گان و بسته های بهداشتی بوده و ۱۵ هزار ماسک مختص دانش آموزان شهرستان که دارای امتحانات حضوری هستند، تولید کرده اند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه جذب طلبه و روحانی در اسدآباد به نسبت دیگر شهرستان های استان همدان بسیار کمتر است، یادآور شد: لازم است در این راستا با راهکارهایی مناسب با دستور کار ویژه نسبت به جذب و روحانی بیشتر برای شهرستان که یکی از معروفات به شمار می رود اقدام شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal