آخرین اخبار

24. خرداد 1399 - 11:37   |   کد مطلب: 35974
انتخابات هیئت اجرایی و بازرسی هلال احمر شهرستان های استان همدان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد

به گزارش آوای سیدجمال، رضا عزیزی، رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: از ۵۴۵ نفر از واجدین شرایط رأی دادن به عنوان اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان، ۲۳۵ نفر در پای صندوق های رأی حضور یافتند.

 

وی اظهار کرد: این آمار بدان معناست که میزان مشارکت در این دوره از انتخابات در حدود ۴۳٫۲ بوده است که طبق آخرین آمار تا این لحظه در جایگاه نخست استان از نظر میزان مشارکت قرار داریم.

 

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان با اشاره به اینکه این انتخابات با طرحی ابتکاری به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، افزود: طرحی از ویروس منحوس کرونا با فاصله بیش از یک متری بر روزی کف زمین نقاشی شد، تا رأی دهندگان حواسشان به فاصله گذاری اجتماعی باشد.

 

عزیزی در ادامه عنوان کرد: بنابراین در نهایت محمدمهدی مفتح با کسب ۲۱۱ رأی نفر نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر تویسرکان شد.

 

وی تصریح کرد: به ترتیب علیرضا سلطانی با ۱۱۰ رأی، فتانه شامحمدی با ۹۸ رأی و عباس ظاهری با ۶۹ رأی به عنوان اعضای اصلی دیگر شورای اجرایی و محمدرضا محمدی دوست با ۵۵ رأی و حسین عصاری با ۳۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: همچنین در این دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در شهرستان سعید ترکاشوند با ۹۹ رأی به عنوان بازرس اصلی و مریم صفاری با ۶۶ رأی به عنوان بازرس علی‌البدل معرفی شدند.

نتیجه انتخابات شورای اجرایی هلال احمر کبودرآهنگ

 

رئیس جمعیت هلال احمر کبودراهنگ از برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در این شهرستان خبر داد.

 

جبار طهماسبی با اعلام برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: روز گذشته(۲۴خردادماه) با توجه به برنامه ریزی های قبلی و هماهنگی‌های لازم در این خصوص، انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان همزمان با سایر نقاط کشور و با حضور اعضای ناظر و هیات‌های اجرایی در ساعت مقرر (۱۰صبح) شروع شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کبودراهنگ با اشاره به برگزاری این انتخابات افزود: کاندیداهای عضو در جمعیت هلال احمر که از قبل اقدام به ثبت نام کرده بودند، پس از بررسی‌های به عمل آمده و استعلامات از مراجع ذیصلاح و طی مراحل قانونی با یکدیگر رقابت کردند.

 

وی افزود: در این دوره از انتخابات۷۳۵ عضو جمعیت هلال احمر از شهرستان، واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند و در تصمیم گیری و تصمیم سازی های جمعیت هلال احمر مشارکت خواهند کرد.

 

طهماسبی در پایان با اشاره به نفرات انتخاب شده در این انتخابات خاطر نشان کرد: از ۱۳ نامزد شرکت کننده در این انتخابات آقایان عیسی جعفری، نادر کرمی، رضا بلالی و مهدی حضرتی به عنوان شورای اجرایی و آقای محمد نوری به عنوان بازرس منتخبین جمعیت هلال احمر این شهرستان بودند که آقای عیسی جعفری و نادر کرمی به مجمع استانی راه پیدا کردند.

 

نتیجه انتخابات هیئت اجرایی و بازرسی هلال احمر نهاوند 

 

علی کیانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند نتیجه پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند که روز گذشتنه برگزار شد را اعلام کرد.

 

وی افزود: این انتخابات از ساعت ۹ صبح امروز در سالن مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد و با رای داوطلبان این جمعیت نفرات برتر انتخاب شدند.

 

کیانی گفت: با پایان زمان رای گیری، شمارش آرا آغاز شد که از مجموع ۲۲۱ رای به ترتیب آقایان مصطفی کاویانی با ۱۳۰ رای، علیرضا شهبازی با ۱۱۵ رای، جواد رئیسی با ۱۱۴ رای و حسین قیصری با ۱۱۲ رای به عنوان شورای اجرایی هلال احمر نهاوند به مدت چهار سال انتخاب شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: موسی عجمی دلاور نیز با ۱۵۱ رای بعنوان بازرس انتخاب شد.

 

برگزاری انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر در اسدآباد

 

محمدرضا اعتصام، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اشاره به برگزاری انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر، اظهار کرد: این انتخابات همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسداباد هم برگزار شد.

 

وی گفت: در این دوره از انتخابات مجمع هلال احمر ۱۰ نفر از داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر شهرستان نامزد انتخاباتی شدند.

 

اعتصام یادآور شد: همه افراد نامزد انتخابات شورای اجرایی و بازرسی از داوطلبان و یا امدادگران شهرستان هستند و با این جمعیت غریبه نیستند.

 

وی با بیان اینکه حدود ۳۰ نفر در این انتخابات جز عوامل اجرایی بودند، افزود: در این انتخابات ۴ نفر به عنوان عضو شورای اجرایی و دو نفر علی البدیل و یک نفر به عنوان بازرس و یک نفر علی البدل انتخاب شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد تأکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای برگزاری این انتخابات پیش بینی لازم برای رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

 

وی افزود: قرار است که افراد به صورت تک نفره وارد محل برگزاری انتخابات شده و آرای خود را به صندوق بیندازند.

 

لازم به ذکر است که از ۱۰ نفر کاندیدای این انتخابات یک نفر نماینده مجلس، یک نفر شغل آزاد، دو نفر کارمند، و تعدادی هم امدادگر هستند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal