آخرین اخبار

13. تير 1399 - 15:49   |   کد مطلب: 36159
امروز ۱۳ تیرماه نماز جمعه اسدآباد در حالی برگزار شد که روز گذشته فرماندار اسدآباد در پیامی در فضای مجازی از دستور استاندار همدان و ستاد کرونای استان در خصوص تعطیلی نمازهای جمعه و جماعت خبر داده بود.

به گزارش آوای سیدجمال، امروز ۱۳ تیرماه نماز جمعه اسدآباد در حالی برگزار شد که روز گذشته فرماندار اسدآباد در پیامی در فضای مجازی از دستور استاندار همدان و ستاد کرونای استان در خصوص تعطیلی نمازهای جمعه و جماعت خبر داده بود.

 

براساس اخباری که در سطح تعدادی از کانالهای تلگرامی شهرستان منتشر شده، حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه اسداباد در خطبه های نماز جمعه از ناهماهنگی مدیران استان با شورای سیاستگذاری استان انتقاد کرده و گفته متاسفانه مسئولان استانی در حرکتی زودهنگام و بدون هماهنگی   باعث شدند خیلی از شهروندان اسدابادی توفیق شرکت در نماز جمعه این هفته را از دست بدهند.

 

در این زمینه فرماندار اسدآباد در گفتگو با خبرنگار #آوای_سیدجمال، با اظهار بی اطلاعی از برگزاری نماز جمعه امروز در اسدآباد، گفت: من از برگزاری نماز جمعه بی خبرم، کمااینکه که اطلاعیه تعطیلی نماز جمعه را هم منتشر کرده بودیم.

 

مجید درویشی ادامه داد: تعطیلی نماز جمعه بر اساس مصوبه ستاد کرونا را طی نامه و تماسی به امام جمعه خبر داده بودیم و این امر در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و سلامت مردم انجام شد.

 

وی تصریح کرد: معمولا هماهنگی برای اعلام تعطیلی بین مسئولان استان و شورای سیاستگذاری بوده است، حال باید عدم این هماهنگی را سوال کنم.

 

فرماندار اسدآباد در خصوص نحوه برخورد با برگزار کنندگان مراسمات عروسی و ترحیم اموات، گفت: شنبه ستاد کرونای کشور با حضور رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس برقرار است و تصمیمات در این زمینه گرفته می‌شود و بعد از آن اعلام خواهیم کرد که به چه نحوی با مراسمات برخورد می‌شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal