آخرین اخبار

2. مرداد 1399 - 11:40   |   کد مطلب: 36348
خانم اختر بهمنی بانوی محجبه‌ای است که هم مداحی می‌کند هم آرایشگری! اما به گفته خودش مداحی را با عشق به امامان(ع) و آرایشگری را به بهانه کسب درآمد به راه انداخته است.

به گزارش آوای سیدجمال، حجاب مقوله‌ای مهم و افراد محجبه دارای صورت و سیرتی زیبا هستند که در دنیای امروز متأسفانه روزبه‌روز کمرنگ و کمرنگ‌تر می‌شوند، به طبع اما این موضوع همانند بسیاری از موضوعات دیگر که در حال تغییر است، هنوز خواهان خود را دارد.

 

تعداد کمی از مسائل و حقوق مشترک بین زن و مرد وجود دارد و مسئله حجاب یکی از این موارد است که در دین مبین اسلام کاملاً برای مرد و زن تعریف شده، یعنی زنان و چه مردان دارای حقوقی هستند که باید رعایت شود و همان‌طور پیش‌تر گفتیم این موضوع در زنان به دلایل متعددی کمرنگ شده است.

 

برای پرداختن به وضعیت حجاب در جامعه امروزی باید چگونگی رعایت و علاقه‌مندی بپردازیم برای همین منظور در پرس‌وجوهایمان از عموم در این رابطه گذرمان به آرایشگاه زنانه افتاد؛ جایی که شاید به تصور خیلی‌ها حجاب در آن بسیار کم رنگ است.

 

در این برهه از زمان که برخی مردم کمتر به مسئله حجاب اهمیت می‌دهند و پوشش چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب نمی کنند، خانم آرایشگری را معرفی می‌کنیم که نه‌تنها از حجاب کامل برخوردار بوده بلکه زنان را نیز به رعایت حجاب دعوت و تشویق می‌کند.

 

خانم اختر بهمنی بانوی محجبه‌ای است که هم مداحی می‌کند هم آرایشگری! اما به گفته خودش مداحی را با عشق به امامان (ع) و آرایشگری را به بهانه کسب درآمد به راه انداخته است.

 

او با خوش‌ذوقی و عمل خود در آرایشگاه زنانه بانوان را به رعایت حجاب تشویق می‌کند و نمونه از این امر در کنار امربه‌معروف و نهی از منکر، نصب احادیثی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) را با موضوع حجاب است.

 

وارد آرایشگاهش که می‌شوی، به‌جای اینکه چشمت بیشتر به تصاویر از زنان آراش کرده بیفتد، به جملاتی پر از حرف می‌افتد مثل ” مشتری عزیز هنگام خروج از آرایشگاه خارج می‌شوید، صورت خود را بپوشانید که پیامبر فرمود نگاه نامحرم تیری است زهرآگین از تیرهای دشمن”

 

این آرایشگر محجبه که گویا شاعر هم هست با سرودن شعر با این عنوان که

"ای زن اگر الگوی تو زهراست

چادر سرت مظهر تقواست

قدر خود بدان حفظ حجاب کن

که حجاب تو بهای خون‌هاست"

و نصب آن بر روی دیواره آرایشگاه توجهات را به خود جلب می‌کند.

 

این خانم آرایشگر محجبه در گفتگو با خبرنگار ما می‌گوید: حجاب زینت زن است و این زینت را او بگیرند دیگر هیچ ندارد.

 

اختر بهمنی ادامه می‌دهد که حجاب محدودیتی برای دیگر امور زن نیست؛ همچنان که برای من نبوده و با داشتن حجابم هم مداحی می‌کنم و هم آرایشگری.

 

او می‌گوید: اعتقاد ندارم که حجاب مانع کارم می‌شود بلکه با همین حجابم بسیاری از بانوان مشتری ثابتم هستند.

 

وی بابیان اینکه بعد از اتمام کار بانوان را تشویق می‌کنم که بیرون از این محیط پوششان را رعایت کنند، افزود:هرگاه زنان بدحجاب و بی‌حجاب را در خیابان و کوچه‌ها می‌بینم اذیت می‌شوم و آنجاست که یاد امام زمان(عج) می‌افتم که گویا این حرکت زنان بدحجاب سیلی بر صورت امام_عج) است.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal