آخرین اخبار

31. مرداد 1399 - 18:11   |   کد مطلب: 36609
در پی دریافت پیام مردمی از یک خانواده‌ آسیب دیده ناشی از کرونا در شهرستان اسدآباد، که ماهها بدون درآمد بودند و زندگی را سخت می‌گذراندند، کمکهای مردمی از سوی دو تن از شهروندان خیرخواه و نوع دوست جمع اوری و در قالب کمک مؤمنانه به این خانواده اهدا شد.

به گزارش آوای سیدجمال، این قلم و قدم‌ها در آستانه محرم و در اولین شب از این شبهای حسینی با دلها و دستان پر از مهر و محبت دوستداران اهل بیت ع و در عمل به دستور رهبر انقلاب با عنوان کمک مؤمنانه ‌و همدلی به همت خبرنگار این مجموعه خبری در اسدآباد رقم خورد و دعای این خانواده پشت سر آنان قرار گرفت.

 

مبلغ جمع‌آوری شده به دو صورت تهیه اقلام اساسی ‌و پول نقد در اختیار این خانواده قرار گرفت.این خانواده نیز در پیامی ضمن تشکر از این رسانه و خیرین دعای گوی این عزیزان شد.

 

با توجه به رسالت عظیم رسانه و اخلاق محوری در این پایگاه خبری، به جهت حفظ آبروی خانواده ی مذکور، تصویری از این کمک ها  منتشر نمی‌شود.

 

لازم به ذکر است که خیرین درخواست که نامشان برای همیشه در نزد رسانه به امانت بماند،

 

این پایگاه خبری ضمن تشکر از خیرین عزیز بابت کمک و اعتمادشان به این رسانه امید آن داریم که در این ایام کرونا مردم بیشتر از گذشته همدیگر را درک و دست همدیگر را بگیرند و یاری دهند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal