آخرین اخبار

3. شهريور 1399 - 13:59   |   کد مطلب: 36641
مجید درویشی در خصوص مطالبه استاندار همدان در خصوص تعیین تکلیف مدیران پروازی و تبدیل وضعیت افراد مسئول سرپرست ادارات، گفت: در این زمینه با همه مدیران کل در استان مکاتبه داشتیم و تعدادی از مدیران در حال جابه جایی منازلشان برای سکونت در این شهر هستند، قطعا" به دستور استاندار همه مسئولان باید تا مهرماه در محل خدمتشان مستقر شوند و مدیرانی که نمی توانند مستقر شوند، باید جابه جا شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، فرماندار اسدآباد در بخش دیگری از این نشست خبری با اصحاب رسانه به صورت اینستاگرمی در پاسخ به این سؤال که آیا افتتاح سد نعمت آباد به آن معناست مردم و کشاورزی می توانند از آب سد برای مصرف کشاورزی بهره بگیرد، گفت: سد نعمت آباد برای تغذیه بخش کشاورزی است و هم اکنون آب آماده آبگیری است، در بخش دیگر آن که مربوط به گردشگری است، مجوز امور آب استان گرفته شده، بعداز پر شدن سد از طریق مزایده و جذب سرمایه گذار واگذار می شود.

 

درویشی با بیان اینکه سد نعمت آباد سه میلیون متر مکعب ظرفیت دارد که برای ساخت آن در مجموع 64 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه صرف شده، گفت: از زمانی که این پروژه افتتاح شود با اعلام نیاز کشاورزان، امور آب موظف است که آب سد را در اختیار آنا قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه ما در بحث کنار گذر مشکل تملک نداریم، گفت: تنها مشکلات باقی مانده ایجاد سه زیرگذر و نصب علائم ترافیکی است که با ابلاغ اعتبار جدید فکر می‌کنم تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برای ساخت استخر شهید سلیمانی 6 میلیارد  و 600 میلیون تومان اعتبار صرف شده، افزود: هزینه تعمیرات آن هم تا یکسال که تحویل سازمان ورزش می شود، بر عهده پیمانکار است.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه به عملکرد خود چه نمره ای می دهید؟ گفت: ما که نباید به خود نمره دهیم بلکه باید خبرنگاران  و فعالان مجازی به ما نمره عملکردی دهند.

درویشی با بیان اینکه سابقه نداشته دولت در اسدآباد به اندازه امسال پروژه افتتاح کند و صرف اعتبار 231 میلیارد تومان برای 43 پروژه بی سابقه است، خاطرنشان کرد: البته اگر پرداخت خسارت سه میلیارد تومان را به آن اضافه کنیم چیزی حدود 310 میلیارد تومان دولت در طول یکسال گذشته تاکنون در این شهرستان هزینه کرده است.

وی در خصوص سرویس بهداشتی تالاب پیرسلمان هم گفت: این پروژه تا یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در خصوص مطالبه استاندار همدان در خصوص تعیین تکلیف مدیران پروازی و تبدیل وضعیت افراد مسئول سرپرست ادارات به ریاست، گفت: در این زمینه با همه مدیران کل در استان مکاتبه داشتیم و تعدادی از مدیران در حال جابه جایی منازلشان برای سکونت در این شهر هستند.

وی ادامه داد: قطعا" به دستور استاندار همه مسئولان باید در محل خدمتشان مستقر شوند و مدیرانی که نمی توانند مستقر شوند، باید جابه جا شده و در صورتی که این امر انجام نشود از ورودشان به جلسات شهرستان جلوگیری می شود.

فرماندار شهرستان اسدآباد به تبدیل وضعیت دو روستای جنت آباد و مزرعه بید به شهر پالیز اشاره کرد و گفت: اعضای شورای اسلامی این شهر انتخاب شده و مدارک ایجاد شهرداری هم به وزارت کشور ارسال شده و امیدواری مجوز تأسیس شهرداری هم اخذ شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal