آخرین اخبار

4. شهريور 1399 - 10:19   |   کد مطلب: 36644
فرماندار اسدآباد در پاسخ به یک مطالبه مردمی در خصوص تأمین آرد از کارخانه اسدآباد گفت: هر نانوایی آزاد است از هر کارخانه که کیفت آرد آن را مناسب تولید می‌داند، خرید کند و محدودیتی برای خرید از کارخانه اسدآباد وجود ندارد.

به گزارش آوای سیدجمال،  چرا ما اسدآبادی‌ها باید آرد نان را از دیگر شهرهای استان همدان تأمین کنیم در حالی که این شهرستان کارخانه آرد دارد؟! این سؤالی بود که یکی از شهروندان اسدآبادی در قاب پیام مردمی این پایگاه خبری از مسئولان استانی و شهرستانی مطالبه کرد.

 

در این پیام مردمی آمده است که:

"از فرماندار محترم بپرسید چرا آرد زرین اسدآباد به نانوایان شهرستان اسدآباد و روستاهایش نمی دهند؟ چرا باید از اسدآباد ما باید آرد رزن  تویسرکان و نهاوند و مریانج و سینا و ممتاز انتخاب کنیم، وقتی کارخانه آرد زرین اسدآباد داریم! کارخانه آرد زرین حق نانوایان اسدآباد و روستاهایش است. آرد هر شهری کارخانه آرد همان شهر برای روستاهایش و شهر خودش تامین کند.

 

به دنبال انتشار این پیام فرماندار اسدآباد پاسخی را به این پایگاه خبری ارسال کرد.

 

با توجه به اینکه کیفیت گندم در کل استان یکنواخت نیست و معمولا کارخانه ای سایر شهرها در تولید متضرر می‌شوند، به منظور عدالت توزیع آرد استان در سایر شهر فروش آرد بصورت اینترنتی است.

هر نانوایی آزاد است از هر کارخانه که کیفت آرد آن را مناسب تولید می‌داند، خرید کند لذا تمامی نانوایی های اسدآباد می‌توانند در زمان مناسب و در وقت فروش از کارخانه اسدآباد خرید کنند، و در این خصوص محدودیتی نیست.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal