آخرین اخبار

14. شهريور 1399 - 14:48   |   کد مطلب: 36731
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با اشاره به فرمای رهبر انقلاب در خصوص شبکه شاد، گفت: آموزش مجازی نباید باعث شود که دانش آموز در معرض خطر و آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد و در این زمینه هم خانواده و هم معلمان باید هوشیار باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه و اظهار کرد: بحث خودباوری در ما انسان‌ها تقویت شود، ما در زمره انسان‌های معتقد، با ایمان و متعهد خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اوصاف انسان‌های مؤمن و معتقد در خطبه های نهج البلاغه، گفت: خداوند بر ظاهر و باطن انسانها و آنچه در درون سینه ها میگذرد، آگاهی دارد.

 

امام جمعه اسدآباد بااشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با وزیر آموزش و پرورش، گفت: ایشان از حضور پر رنگ و افتخار فرین هیئت‌های مذهبی و رعایت پروتکل بهداشتی تقدیر کردند و بنده هم از مردم و هیئتهای شهرستان کمال تشکر را دارم.

 

وی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب، خاطرنشان کرد: خروجی کار آموزش و پرورش بعد از 12 سال تربیت تک تک افرادجامعه باید تربیت انسانهایی متعهد، با نظم، اخلاق مدار، مجاهد و اهل عمل باشد.

 

حسینی‌مجد با تدکید بر حفظ شأن و جایگاه معلمان، از آموزش و پرورش خواست که بنا به دستور رهبر انقلاب فرهنگ صیانت از جایگاه معلم ددر سطح جامعه جا بیفتد.

 

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب شبکه شاد را اقدام خوبی دانستند، افزود: آموزش مجازی نباید باعث شود که دانش آموز در معرض خطر و آسیب‌های اجتماعی قرار گیرد و بارها بنده به آموزش و پرورش شهرستان عرض کردم که هم خانواده ها و هم معلمان باید هوشیار باشند و دانش آموزان را  از خطرات و آسیب ها آگاه کنند.

 

امام جمعه اسدآباد تأکید کرد: آموزش و پرورش نباید تنها به آموزش بلکه باید به پرورش دانش اموزن هم دقت کند و طرح و ایده در این زمینه ارائه دهد.

 

وی با اشاره به گلایه مندی رهبر انقلاب در خصوص مهدکودک‌ها و رها کردن آنها نیز گفت: باید از ظرفیت این اماکن در تربیت و پرورش کودکان توجه ویژه کرد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal