آخرین اخبار

7. مهر 1399 - 16:01   |   کد مطلب: 36970
معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسدآباد:
ارمغان دفاع مقدس برای ما قدرت بازدارندگی بود
جعفر حسام طاهر با بیان اینکه دفاع مقدس به ما "ما می‌توانیم" را آموخت و قدرت بازدارندگی را برای ما به ارمغان آورد گفت: ما توانستیم در مقابل کشوری که دو ابرقدرت شرق و غرب یعنی آمریکا و شوروی و ۳۶ کشور دنیا از آن حمایت کردند پیروز شویم.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت چهل سالگی هفته دفاع مقدس مراسم آبروی محله برای شهدا سرافراز روستای یوسف آباد در این روستا برگزار شد.

 

در این مراسم جعفر حسام طاهر معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسدآباد با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز نگاه ما به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس می تواند از دو منظر باشد؛ یک منظر نگاه ظاهری به  دوران دفاع مقدس است که جنگی هشت ساله بین ایران و عراق اتفاق افتاده  و علت بوجود آمدن آن یکسری اختلافات مرزی بین این دو کشور بوده  و بعد از هشت سال تمام شده است.

 

 

وی ادامه داد: نگاه دوم به جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نگاه به لایه عمقی و باطنی دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است که واقعیت داشته و  کمتر به آن توجه شده و آن این است که جنگ بین ایران و آمریکا بوده و علت وقوع آن انقلاب اسلامی ایران بوده و این مبارزه ادامه دارد.

 

معاون فرهنگی هنری سپاه ناحیه اسدآباد گفت: دفاع مقدس به ما "ما می توانیم" را آموخت و قدرت بازدارندگی را برای ما به ارمغان آورد و ما توانستیم  در مقابل کشوری که دو ابرقدرت شرق و غرب یعنی آمریکا و شوروی و ۳۶ کشور دنیا  از آن حمایت کردند پیروز شویم.

 

وی تصریح کرد: مهمترین هدف آمریکا از طراحی جنگ نظامی بر علیه ما، از بین بردن نظام نوپای انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور و نفوذ آن بو د اما با ایثارگری رزمندگان و تقدیم 188 هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس نه تنها  پایه های انقلاب اسلامی محکم تر شد حتی جهانیان انقلاب اسلامی ما را شناختند .

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal