آخرین اخبار

10. مهر 1399 - 10:43   |   کد مطلب: 36994
دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اخیرا" محموله ای از واکسن آنفولانزا را برای تزریق به کادر درمانی و مادران باردار تحویل گرفته که انتظار می‌رود سهم این شهرستان به صورت شفاف اعلام شود.

به گزارش آوای سیدجمال، سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تحویل اولین محموله واکسن آنفلوانزا سهمیه‌ای در این شهرستان خبر داد.

 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت قرار است این واکسن‌ها در مرحله اول برای پرسنل بهداشت و درمان که در تماس مستقیم با کرونا هستند و سپس مادران باردار تجویز و توزیع شود.

 

در این راستا حسین عفت پناه معاون دارو و غذای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: سهمیه واکسن آنفولانزا برای گروههای پرخطر و مورد هدف تحویل شده است.

 

وی در پاسخ به این سؤال که میزان سهم اسدآباد از واکسن آنفولانزا چقدر است؟ آماری را ارائه نداد و گفت: فعلا واکسن به اندازه گروههای پرخطر، کادر درمانی و مادران باردار تحویل شده است.

 

معاون دارو و غذای دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اولین گروهی که نسبت به آنفولانزا واکسینه می‌شوند، پرسنل بهداشت و درمان هستند، افزود: البته این پرسنل و کادر پزشکی آنانی هستند که در تماس مستقیم با بیماران کووید-۱۹ قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه گروه مورد هدف دیگر مادران باردار هستند که از واکسن آنفولانزا بهره‌مند خواهند شد، افزود: برای توزیع این واکسن با همه مادران باردار مورد هدف واکسیناسیون تماس می‌گیریم و نیازی به مراجعه افراد نیت، بلکه با نوبت دهی، واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal