آخرین اخبار

15. مهر 1399 - 8:05   |   کد مطلب: 37036
طی حکمی از سوی استاندار همدان؛
مسئول حراست فرمانداری بخشدار شد
روز گذشته طی حکمی از سوی استاندار همدان محمود فیروزبخت که پیش از این در پست حراست فرمانداری خدمت می کرد، به عنون بخشدار جدید پیرسلمان شهرستان اسدآباد منصوب و معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، روز گذشته با حضور ابوالقاسم الماسی ، مدیر کل سیاسی و انتخابات استان همدان و طی حکمی محمود فیروزبخت به عنوان بخشدار جدید  پیرسلمان معرفی و منصوب شد.

 

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در این تودیع و معارفه گفت: پذیرش مسئولیت ها فرصتی گرانبها برای خدمتگزاری و ادای دین به مردم بوده و تعهد به مسئولیت و جایگاه براساس وظیفه سازمانی اگر به نحو احسن انجام شود، مشکلات مرتفع خواهد بود.

 

 

وی اظهار کرد: بخشداران به عنوان مدیران سطح بخش با مردم ارتباط و تعامل بیشتری دارند و همواره  گفتار، تعامل بالا با مردم، تصمیم گیری، تعامل و استفاده و بهره گیری از فرصت ها از جمله مواردی است که باید در جایگاه خود نسبت به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

 

 

الماسی نگاه خدمتگزاری به مردم، تلاش برای حل مشکلات مردم و حل و فصل مشکلات و خواسته های مردم را در مسئولیت ها مهم دانست و افزود: بخشداران با استفاده از ظرفیت ها و فرصت ها از جمله ظرفیت سمن ها و رسانه ها از نقش مؤثری در خواسته ها و اجرای سیاست ها و برنامه هایی که دولت دنبال می کند، برخوردار هستند.

 

همچنین از خدمات محسن عزیزی تقدیر شد و بنابه گفته فرماندار وی به عنوان مشاور فرماندار مطرح است.

 

 

پیش از این محمود فیروزبخت حراست فرمانداری اسدآباد را بر عهده داشت.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal