آخرین اخبار

8. آبان 1399 - 14:21   |   کد مطلب: 37213
در پی رسانه‌ای شدن استعفای مشکوک سرپرست یک اداره؛
کارمند فرمانداری سرپرست اداره ورزش اسدآباد شد
با رسانه‌ای شدن استعفای مشکوک یک ماه سرپرست سابق اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد، علی جمور یکی از کارمندان فرمانداری به‌عنوان سرپرست منصوب و معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، به دنبال رسانه‌ای شدن استعفای مشکوک یک ماه حمیدرضا رجبی سرپرست اداره ورزش و امور جوانان اسدآباد، بار دیگر فردی به‌عنوان سرپرست جایگزین وی در این اداره شد.

 

در این ایام حساس و ویژه کرونا که به لحاظ حفظ سلامتی مردم، باید نظارت‌ها بر اماکن ورزشی بیش‌ازپیش باشد، ورزش این شهرستان بدون سرپرست و رئیس اداره شده بود.

 

امروز 8 آبان ماه حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در دفتر فرماندار اسدآباد، علی جمور به‌عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان  شهرستان اسدآباد منصوب و معرفی شد.

 

علی جمور در دوره خدمت مجید درویشی فرماندار اسدآباد به‌عنوان کارمند و پیش از آن‌هم مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسدآباد بوده است.

 

و سؤالی مطرح است که چرا علی‌رغم تأکید استاندار همدان بر تعیین تکلیف سرپرستی ادارات اسدآباد، همچنان اداره ین شهرستان با سرپرست اداره می‌شود؟!

 

جالب است پیش‌ازاین هم در دوره خدمت مجید درویشی فرماندار اسدآباد، محمود فیروزبخت که در پست حراست قرار داشت، حکم بخشداری پیرسلمان را گرفت.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal