آخرین اخبار

1. آذر 1399 - 13:15   |   کد مطلب: 37437
سرباز شهید هانی هاتفی‌حیدرپور، بسیجی بود که با تبعیت از خانواده و هم روستائیانش در انجام وظیفه دینی و عملی به پاخواست و امروز گروه جهادی به همین نام از او الگو گرفته و در کارهای خیرخواهانه گام نهاده است.

به گزارش آوای سیدجمال،  امروز اول آذرماه همزمان با هفته بسیج، سالروز شهادت یکی از سربازان بسیجی اسدآباد است که به همین مناسبت به بخشی از زندگی او پرداختیم.

 

سرباز شهید هانی هاتفی‌حیدرپور فرزند  شمس‌علی متولد ۱۳۴۶ اهل روستای اشترجین است که از دو لحاظ دارای زمینه مساعدی برای پاکی و تقید به آموزه های دین و احکام اسلامی و انقلاب اسلامی بود.

 

او هم در خانواده ای پاک و مذهبی و مقید به احکام دینی متولد شد و هم مردمان روستای اشترجین از قدیم الایام در رعایت احکام شرعی و تقید به فرائض  دینی در میان روستاهای آن منطقه پیشتاز بودند.

این شهید والامقام هم با تبعیت از خانواده و هم روستائیهایش انسانی مقید به احکام و شئونات شرعی و انقلاب اسلامی بود که با رسیدن به سن سربازی وظیفه خود دید که باید به عنوان یک وظیفه دینی و ملی با لباس سربازی در زمانیکه کشورش مورد هجوم دشمنان بعثی عراق قرار گرفته برای خدمت و دفاع از کشور انجام وظیفه کند.

 

او با ملبس شدن به لباس مقدس سربازی به جبهه ها اعزام و در نبرد با دشمن در اول آذرماه سال 1366 در حاج عمران _ پیرانشهر به درجه والای شهادت نائل گشت و پیکر پاکش در گلزار شهدای اسدآباد آرام گرفت.

 

روحش شاد و خاطرش در دلها جاودان

 

و اما امروز گروه جهادی به همین نام و با هدف خدمت در شهرک قندی شهر اسدآباد به پاخواسته و دل در گرو پیام رهبری نهاده است.

این گروه جهادی با عمل به وصیت شهید هانی، در عرصه های مختلف اقداماتی داشته که نمونه آن در این روزهای کرونایی و در عمل به دستور رهبر انقلاب برای اجرای کمک مؤمنانه است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal