آخرین اخبار

13. آذر 1399 - 12:07   |   کد مطلب: 37553
ماجرای برکناری نیروهای شرکتی در بیمارستان اسدآباد!
عدم ثبات مدیریتی در اسدآباد تنش‌زا است!/لزوم شفاف‌سازی مسئولین!
اخیرا" هم با استعفا یا برکناری مجید درویشی که حدود یک سال و 5 ماه و 15 روز در تصدی فرمانداری اسدآباد خدمت کرد، سعید کتابی به عنوان فرماندار جدید منصوب شد و یکبار دیگر شهرستان اسدآباد دچار عدم ثبات مدیریتی و آسیب جدی به لحاظ رشد و ترقی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و از همه مهم‌تر اقتصادی و عمرانی شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، شهرستان اسدآباد با جمعیت حدود 110 هزار نفری، دست گریبان بسیاری از سیاسی‌کاری‌ها و اختلافات سیاسی بوده که حاصل آن تنها ایجاد مانع در مسیر توسعه، اختلافات اجتماعی و سیاسی به جای همدلی و هم‌افزایی، بی‌توجهی مسئولان استانی و عدم جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان شده است.

 

نمونه آن هم  تغییر و تحولات و انتصاباتی است که بیشتر در دولت تدبیر و امید رخ داده و حتی پست مدیریتی فرمانداری اسدآباد به طور میانگین کمی بیشتر از یکسال دارای یک فرد مسئول به عنوان فرماندار در این شهرستان بوده است.

 

اخیرا" هم با استعفا یا برکناری مجید درویشی که حدود یک سال و 5 ماه و 15 روز در تصدی فرمانداری اسدآباد خدمت کرد، سعید کتابی به عنوان فرماندار جدید منصوب شد و یکبار دیگر شهرستان اسدآباد دچار عدم ثبات مدیریتی و آسیب جدی به لحاظ رشد و ترقی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و از همه مهم‌تر اقتصادی و عمرانی شده است.

 

این اقدام استاندار همدان در این شرایط سخت کرونایی جای سؤال دارد که چرا به جای قوت بخشیدن به امورات محوله در کنار همیاری و مطالبه‌گری از آقای درویشی، ساده‌ترین روش را که برکناری است، انتخاب کرد؟

 

ناگفته نماند که برخی از این تغییر و تحولات و عدم ثبات مدیریتی در هر دوره مجلس با تغییر نمایندگان در این شهرستان رقم می‌خورد که این هم یک آسیب جدی و مهم است و نباید از نگاه‌های دور بماند.

 

البته می‌بایست تغییرات در حوزه مدیریتی همچون تصدی فرمانداری برای این شهرستان کارآمدی باشد، نه خط و ربط سیاسی! و باید در کنار ضرورت ثبات در مدیریت و با ایجاد همدلی و هم‌افزایی، از انتصاب سلیقه‌ای و جناحی پرهیز کرد.

 

امروز یکی از مسائلی که بر اثر این سیاست زدگی در این شهرستان رخ می‌دهد، عدم پیگیری مطالبات مردم مظلوم و بی‌توجهی به آنان است.

 

به عنوان نمونه شنیده‌ها حاکی از این است که تعدادی نیروی شرکتی در بخشی از بیمارستان که به تازگی دلگرم کار شده و شاید در این شرایط حساس و ویژه کرونایی، جانشان را در دست گرفته، دستخوش این تغییر و تحولات قرار گرفتند و از فعالیت بازماندند! انتظار می‌رود مسئولان امر در دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد به مردم شفاف اعلام کنند که قضیه از چه قرار است؟ و البته مسائلی از قبیل در این شهرستان کم نیست که بر حسب رسالت رسانه که پیگیری مطالبات مردم و انقلاب است، این موضوعات را به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

 

امروز که شهرستان اسدآباد به عنوان یکی از مظلوم‌ترین و البته محروم‌ترین شهرستان‌ها مطرح است، انتظار می‌رود به جای تغییرات و بیکار نمودن افراد شاغل، از ظرفیت‌های دیگر برای به کارگیری افراد دیگر استفاده شود و اینگونه هم موجب وفاق و انسجام اجتماعی شده و هم افراد بیکار را مشغول به کار کرده باشیم.

 

در پایان هم ضمن آرزوی توفیق برای آقای درویشی، انتظار داریم فرماندار جدید، ضمن درک شرایط موجود و مشکلات معیشتی مردم در کنار بحران کرونا، تمام همت و تلاش خود را برای ایجاد همدلی و وفاق مردم و مسئولین به کار گیرد و از کارهایی که جو تفرقه و دوقطبی سازی کاذب سیاسی را دامن بزند، خودداری نماید.‌

 

طبیعتاً پایگاه خبری آوای سیدجمال نیز به عنوان تنها پایگاه خبری و رسانه بومی و دارای مجوز شهرستان اسدآباد، آمادگی خود را برای ایجاد جو همدلی و هم افزایی و افزایش انسجام اجتماعی مردم  اعلام می نماید.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal