آخرین اخبار

16. آذر 1399 - 11:56   |   کد مطلب: 37573
صبح امروز با افتتاح قرارگاه مرکزی کنترل کرونای اسدآباد در کلینیک سابق این شهر، کمیته‌های زیر مجموعه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز به کار کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، صبح امروز قرارگاه مرکزی کنترل کرونای اسدآباد با حضور نماینده مردم اسدآباد مجلس، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، سرپرست فرمانداری، رئیس و جمعی از کادر درمانی و آموزشی دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در کلینیک سابق این شهر در میدان امام(ره) افتتاح شد.

 

در این قرارگاه کمیته آموزش و اطلاع‌رسانی، پایش و نظارت، عملیاتی محله و منطقه، رهگیری ومراقبت فعالیت دارند که این امر با نقش‌آفرینی بسیجیان، نیروهای بهداشت و داوطلبان جمعیت هلا احمر انجام می‌شود.

 

در این طرح بسیجیان و نیروهای داوطلب هلال احمر با آموزش های کارشناسان دانشکده علوم پزشکی در امر شناسایی، تب سنجی، تست کرونا کادر درمان را کمک می کنند.

 

ایرج صالحی رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در این زمینه به خبرنگار ما، گفت: 500 نیروی بسیجی به ما معرفی شده که 65 نفر از آنان در این کمیته ها فعالیت دارند.

 

وی افزود: 150 نیرو از دانشکده، 17 نفر از هلال احمر و 325 رابط، 650 نفر به عنوان سقیر سلامت ما را در این طرح همراهی و کمک می کنند.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal