آخرین اخبار

18. آذر 1399 - 11:03   |   کد مطلب: 37596
کیومرث سرمدی با اشاره به نقش دانشجویان در خنثی کردن توطئه استعمار برای نفوذ گفت: دانشجویان به خودباوری و اتکا به فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی، آینده ساز جامعه‌ی اسلامی ایران باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت هفته دانشجو، جمعی از دانشجویان بسیجی اسدآباد با فرمانده سپاه و نماینده مردم در مجلس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به نقش مهم و برجسته‌ دانشجویان در مسائل مهم کشور، به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بعداز انقلاب اسلامی اشاره کرد.

همچنین مسئولین بسیج دانشجویی به بیان دیدگاه ها، راهکار ها و مشکلات دانشگاه های اسدآباد پرداختند.

حجت الاسلام جمشیدی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد هم به نقش سیدجمال‌الدین اسدآبادی به عنوان بیدارگر مشرق‌زمین و تاثیر دیدگاه های وی در مبارزه با استعمار اشاره کرد.

کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم باگرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای دانشجو از سال ۱۳۳۲ تا به امروز، با اشاره به توطئه‌ استعمار برای نفوذ در دانشگاه‌ها نقش دانشجویان را به لحاظ اینکه مدیران آینده کشور هستند، مهم دانست.

وی گفت: بر اساس دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری باید با ترویج فرهنگ اسلامی در دانشگاه ها، دانشجویان به خودباوری و اتکا به فرهنگ و باورهای دینی و انقلابی، آینده ساز جامعه‌ی اسلامی ایران باشند.

در پایان این نشست از دانشجویان بسیجی با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal