آخرین اخبار

22. آذر 1399 - 11:16   |   کد مطلب: 37629
یکی از روستاهای بخش پیرسلمان که به دلیل قطعی آب شرب براثر اتصالی خط برق دو روز از نعمت آب بی‌بهره بودند، با اقدام جهادی مسئولان طی 24 ساعت مشکل این روستا مرتفع شد.

به گزارش آوای سیدجمال، رستم‌آباد یکی از روستاهای بخش پیرسلمان در 33 کیلومتری اسدآباد، دو روز از نعمت آب بی بهره بودند و آبرسانی از طریق تانکر انجام می گرفت که با اقدام جهادی مسئولان طی 24 ساعت مشکل این روستا مرتفع شد.

 

حسن میرویسی، دهیار روستای رستم آباد از توابع بخش پیرسلمان در گفت‌گو با خبرنگار آوای سیدجمال،، با اشاره به اینکه برق چاه آب شرب روستای رستم آباد در سالیان گذشته به صورت زمینی اجرا شده بود که با اتصالی در این خط آب روستا به مدت دو روز قطع و آبرسانی به این روستا با تانکر انجام می‌شد.

وی ادامه داد: با اطلاع‌رسانی ما در اسرع وقت به مسئولان و پیگیری‌های مجدانه بخشدار و حضور و تلاش مسئولان و کارشناسان اداره آب و برق این مشکل در کوتاه تری زمان ممکن مرتفع شد.

 

دهیار روستای رستم آباد بخش پیرسلمان تصریح کرد: حل این مشکل حدود ۲۰۰ الی ۲۵۰ متر کابل برق توسط اداره آب تهیه و تعویض شد.

 

وی با قدردانی از مسئولان برای مرتفع کردن مشکل آب شرب روستای رستم آباد، گفت: این امر یک مدیریت جهادی در راستای منویات مقام معظم رهبری است که قابل تقدیر است.

 

میرویسی با بیان اینکه بر اساس سرشماری سال ۹۵ تعداد ۲۱ خانوار با جمعیت ۷۲ نفر در روستای رستم آباد ساکن هستند، اظهار کرد: البته در حال حاضر جمعیت این روستا به ۹۸ نفر رسیده است.

 

وی یادآور شد: شغل اهالی این روستا بیشتر کشاورزی، دامداری، کارگری است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal