آخرین اخبار

26. آذر 1399 - 8:45   |   کد مطلب: 37661
کنارگذر، یکی از پروژه‌های نیمه تمام اسدآباد است که در آستانه 12 سالگی همچنان مسئولان وعده افتتاح آن را می‌دهند و خبری از افتتاح نیست.

به گزارش آوای سیدجمال، تاریخ اخبار اسدآباد را که ورق بزنیم، وعده مسئولان برای افتتاح پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان هر بار یک تاریخ را نشان می دهد و یکی از پروژه های که مشمول این قضییه است، کنارگذر به عنوان یک پروژه مهم و ملی است.

 

 

این پروژه در سال 88 کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی آن هم به دلایل مختلف از تملک زمین و کمبود اعتبارات تا تغییر پیمانکار و مسئولان در ادارات و فرمانداری همچنان در پیشرفت فیزیکی 98 درصدی در جا می‌زند و دولت تدبیر و امید هم بر افتتاح آن وعده سرخرمن می دهد.

 

 

این بار سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد در جلسه ای با حضور سرپرست حوزه طراح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان همدان، وعده خرداد ماه که انتخابات 1400 را هم در پیش داریم، برای افتتاح این پروژه 11 ساله داده و این درحالی است که مجید درویشی فرماندار اسبق اسدآباد در روز تودیع اش در ۱۳ آذر وعده اردیبهشت ماه را داده بود.

 

البته افتتاح این پروژه اردیبهشت باشد یا خرداد، مهم نیست بلکه مهم بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از آن است تا شاهد آمار کاهش تصادفات در ورودی شهر و سهولت در تردد وسایل نقلیه است.

 

ناگفته نماند که کوتاهی، کم لطفی و بی توجهی سازمان راه و شهرسازی استان در تکمیل پروژه‌های این شهرستان کماکان وجود دارد و نمونه دیگر آن کتابخانه استاندارد بود که بعداز سالها بی‌نتیجه ماندن به اداره کل کتابخانه واگذار شد!

 

رسانه آوای سیدجمال بر اساس رسالت خطیر خود در راستای مطالبه‌گری، در آخرین گزارش مطالبه‌گرانه خود از مسئولان برای پایان بخشیدن به تکمیل این پروژه نیمه تمام به عنوان مطالبه به حق مردم در خرداد ماه سال 99، ورود آقای دادستان شهرستان را به عنوان مدعی العموم مطرح کرده بود که انتظار می رود این امر محقق شود.

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal