آخرین اخبار

9. دى 1399 - 12:43   |   کد مطلب: 37798
همزمان با سراسر کشور آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۹۹ در شهرستان اسدآباد برگزار می شود که برگزاری این آزمون در این شهرستان برعهده آموزش و پرورش است.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با سراسر کشور و در روزهای 11 و 12 دی ماه امسال، آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی سال ۹۹ در شهرستان اسدآباد با شرکت 789 نفر برگزار می شود.

 

این آزمون در شهرستان اسدآباد توسط آموزش و پرورش  برگزار می شود که مدارسی را برای برگزاری آزمون درنظر گرفته شده است.

 

از تعداد 789 نفر شرکت کننده اسدآبادی تعداد ۳۶۱ نفر مرد و ۴۲۷ نفر زن هستند.

 

حوزه های برگزاری آزمون استخدامی در دو روز پنجشنبه و جمعه 11 و 12 دی ماه از سوی ستاد هماهنگی برگزاری آزمون برنامه ریزی شده است که با حضور ادارات گاز، برق، آتش نشانی، دانشکده و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

 

پنج شنبه ۱۱ دی در چهار حوزه شامل  سالن مجتمع خلیج فارس دبیرستان حضرت زینب (س) در میدان امام(ره)، میدان معلم، حوزه سالن شهید راحمی، شهید سلیمانیان، خیابان پاسداران سالن سیدجمال‌الدین، شهید خسرو آزرمی و خیابان ۱۵ خرداد روبروی پارک آزادگان دبیرستان شهید هنری به صورت تفکیک برای مرد و زن در نظر گرفته شده است.

 

در روز جمعه ۱۲ دی ماه نیز دو حوزه شامل سالن مجتمع خلیج فارس دبیرستان حضرت زینب(س) و حوزه خیابان پاسداران، سالن سید جمال‌الدین، شهید خسرو آزرمی پیش بینی شده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal