آخرین اخبار

10. دى 1399 - 11:13   |   کد مطلب: 37805
مردم اسدآباد در انتظار شنیدن چه نوعی انتقامی از آمران و قاتلان حاج قاسم‌اند؟!
گوش به فرمان رهبری بودن تا نه به مذاکره برای انتقام سخت‌‌تر
در آستانه شهادت یک سالگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مرد میدان عمل و بصیرت؛ برخی از مردم اسدآباد در تکمیل این خبر که " ایران انتقام ترور سردار سلیمانی را گرفت"، پاسخ های جالب و شنیدنی از نوع انتقام را مطرح کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، صبح روز 13 دی ماه سال 98 بود که خبر شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان پیچید و نه تنها ملت ایران بلکه بسیاری از ملت‌های جهان را مبهوت و متحیر کرد.

 

در همان روزها با تشییع میلیونی پیکر شهید بزرگ مقاومت و عمل به وعده صادق سپاه در شليک موشك‌های فاتح به پايگاه عين‌الاسد آمريكا در عراق مرحله اول از انتقام سخت  انجام شد و اما به تعبیر رهبر انقلاب این انتقام فعلا" یک سیلی بود و انتقام موضوع دیگری است.

 

حال در گزارش میدانی با طرح این خبر که " ایران انتقام ترور سردار سلیمانی را گرفت" از مردم خواستیم به عنوان یک خبرنگار این خبر را آنگونه که دوست دارند، انتقام گرفته شود، تکمیل و اعلام کنند.

 

پاسخ های جالب و شنیدنی برخی از مردم اسدآباد را که در جایگاه یک خبرنگار قرار گرفته و اعلام می‌کنند، می بینیم:

 

صمد مرادی‌مهر یک رزمنده دوران دفاع مقدس:
در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نحوه انتقام خون این شهید والا مقام چند نکته حائز اهمیت است؛ حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد در عراق بخش کوچکی از انتقام خون این شهید است، بزرگتر از آن شکسته شدن هیمنه قدرت آمریکا در دنیا بود.

اگر چه جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها پوزه این دولت مستکبر و زورگو را به خاک مالیده اما بزرگتر از آن، آثار ویرانگر عملکرد خباثت آمیز خود آمریکا بر علیه خودش است که خوشبختانه خوی استکباری اجازه فهم این موضوع را به سرکردگان کثیف کاخ سفید نمی‌دهد.

ترور شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده و سایر دانشمندان هسته ای ایران به جز رسوایی برای آمریکا، اسرائیل، منافقین کوردل و سایر دشمنان ایران اسلامی، هیچ نفعی به حال آنان ندارد، این شعار نیست، بلکه واقعیتی است که در کلام مسیحایی حضرت امام (ره) با جمله "بکشید ما را ما زنده‌تر می شویم" تجلی یافته.

مهم‌ترین و عالی‌ترین انتقام خون شهید سلیمانی برچیده شدن سیتره هیولایی آمریکای جنایتکار از منطقه است که بخش مهمی از آن عملی شده و بخشی هم در حال انجام است.

 

حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد:
ایران بعد از ترور حاج قاسم عزیز هیچ انتقامی نگرفت، اگر می‌گرفت دشمن به خود جرأت ترور دیگر نمی‌داد.
اتفاقا" بعد از پیام ادامه مذاکرات که از طرف دولت مطرح شد، نگرانی انتقام احتمالی هم برای دشمن برطرف شد.

 

ترکمانی، سرپرست معاون آموزشی آموزش و پرورش اسدآباد:
موشک باران عین الاسد سیلی محکمی بود اما انتقام سخت تر در آینده به دست پر توان فرزندان شجاع و رزمندگان غیور ایرانی از آمران و عاملان شهادت سردار دلها محکم و کوبنده تر خواهد بود، ان شاالله.

 

الهام قاسمی یک فعالان رسانه ای:
ایران انتقام ترور سردار سلیمانی را گرفت؛ در این زمینه بخشی از انتقام مربوط به جوانان انقلابی فعال در رسانه و حوزه نرم افزاری بود که با رشادت‌ها و از خود گذشتگی جوانان ما همراه بود، این عملیات، باعث شکست آمریکا در منطقه شد.

دومین انتقام مربوط به اخراج آمریکایی‌ها از منطقه شد که این اخراج با همکاری سران و سیاستمداران منطقه ای از جمله رئیس جمهور ایران، عراق، لبنان و سوریه و دیگر کشورهای عربی منطقه شد.

دیگر، آثاری از جنایت مزدوران آمریکایی در خاورمیانه وجود ندارد. ایران با پیشرفت در حوزه "انرژی هسته ای" بار دیگر اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و این یک پیروزی بزرگ برای ما و یک انتقام سخت از دشمنان و قاتلان حاج قاسم است.

حسن میرویسی، دهیار روستای طویلان سفلی:
انتقام یعنی چه؟ آنچه مردم عادی فکر می‌کنند مانند زدن موشک یا حمله نظامی در این موقعیت یا آنچه سیاسیون تصور می‌کنند؟

همان حمله به مرکز فرماندهی پایگاه نظامی عین‌الاسد فعلا" کافی است، البته با هدف و حمله موشکی قرار دادن پایگاه آمریکایی‌ها در عین‌الاسد توسط برادران سپاه، و حک کردن سایت‌های آمریکا و اسرائیل و کشورهای همدستشان، که قطعا" کار بچه‌های حزب اللهی منطقه است، این یک سیلی محکمی به آن‌هاست که این هم یک بخشی از انتقام بود.

 

اما انتقام بعدی شکست ترامپ در انتخابات آمریکا بود که خود مردم آمریکا پاسخ این قمارباز را در پای صندوق‌های رأی دادند و اینها همان چیزی است که خداوند وعده داده.

 
ملت ما انتقام خون این شهید پاک را با ادامه دادن راه آن شهید خواهند گرفت، بنا به فرموده رهبری سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک اندیشه و مکتب در یک کلام نماد ایستادگی و مقاومت است که تلاش کرد تا جبهه مقاومت شیعی را بر مبنای تفکرات اسلامی ناب محمدی برعلیه استکبار را طراحی کند.

ورود به جنگ مسلحانه آثار زیان باری به ارمغان می آورد که اگرچه آرزوی ما شهادت در راه حق است اما شرایط اکنون اقتضا می‌کند فعلا در منطقه  همان راه مقاومت را ادامه دهیم و هر چه بیشتر چهره واقعی آمریکا و همدستانشان را در منطقه برای ملل اسلامی  و جهانیان نمایان تر کنیم، آهسته آنان را از منطقه بیرون کرده و در یک کلام دستشان را از منطقه قطع کنیم وآن غده سرطانی رژیم صهیونیستی را نیز به زباله دان تاریخ بفرستیم.

این آرزوی دیرین امام(ره) و سربازانی همچون حاج قاسم بود که نباید ما عجولانه تصمیم بگیریم و باید اصل و ریشه استکبار و اسراییل را بخشکانیم.

 

در یک کلام ادامه راه شهید حاج قاسم و انتقام از دشمنانش را پشتیبانی از ولایت دانست، امروز یکی از بحث‌های مهم که دشمن دنبال آن است، نوع سبک زندگی ماست که باید روش درست زندگی کردن را به سبک اسلامی بیاموزیم و اینگونه در راه شهدایی چون شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.
 
گزارش میدانی از لیلا نظری فرهودی
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal