آخرین اخبار

10. دى 1399 - 13:21   |   کد مطلب: 37810
در پی انتشار مطالبه به حق متصدیان نانوایی ها در لزوم خرید آرد با کیفیت از شهرستان، روابط عمومی اداره صمت شهرستان اسدآباد از لحاظ ساعتی اختصاصی برای خرید آرد نانوایان این شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، چندی پیش مطالبه به حقی را مبنی بر گلایه‌های نانواها در اسدآباد از خریداری آرد بی‌کیفیت تا تحمیل هزینه‌ها و مشکل اینترنت برای ثبت درخواست" از این پایگاه خبری منتشر و خواستار پاسخگویی مسئولان غله شدیم.

 

ساعتی پیش روابط عمومی اداره صمت شهرستان اسدآباد در کانال تلگرامی با انتشار پیامی از مرتفع شدن بخشی از مشکلات نانواها در خرید آرد با کیفیت از کارخانه شهرستان خبر داد.

 

در این پیام آمده است که:

"به اطلاع  کلیه نانوایان شهرستان می رساند طبق اعلام اداره کل غله استان از این به بعد در سه دهه خرید آرد ، سامانه از ساعت ۸.۳۰ تا ۹ صرفا مخصوص خرید نانوایان شهرستان اسدآباد از کارخانه آرد زرین می باشد و از ساعت ۹ به بعد هم سامانه برای خرید کلیه  نانوایان استان باز  می باشد."

 

آوای سیدجمال: اگرچه هنوز بخش های مهمی از مشکلات نانواها در ثبت درخواست اینترنتی خرید آرد به دلیل وجود مشکلات مخابراتی در روستاها حل نشده و اعتراض به این امر وجود دارد، اما از مسئولان اداره صمت و غله در پاسخگویی به این مهم قدردانی می‌کنیم و انتظار می‌رود نسبت به حل تمام مشکلات این حوزه اقدام کنند.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal