به گزارش آوای سیدجمال، پیش از ظهر امروز شهروندی در پیام مردمی به بخش "همراه با مطالبات شهروندی، پرسش از شما، پاسخ از مسئولین" موضوع قطعی سیستم صدور تأییدیه تحصیلی در دفاتر پیشخوان دولت مطرح کرد.
این شهروند اسدآباد مطرح کرد که چند روزی است برای دریافت تأییدیه تحصیلی به تعدادی از دفاتر پیشخوان دولت در شهر اسدآباد مراجعه میکند و با این جواب مواجه میشود: "2 ماه است سیستم صدور تأییدیه تحصیلی قطع است! "
این شهروند تأییدیه تحصیلی را برای اخذ کارت هوشمند رانندگی و تحویل آن به انجمن صنفی رانندگان نیاز داشته که بعد از چندین بار مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت در اسدآباد، موفق به اخذ آن نشده و سرگردان شده است.
وی می گوید: آخر سر این تأییدیه را از طریق کافی نت معمولی در میدان دانشگاه دریافت کرده است.
حال با توجه به اینکه یکی از خدمات دفاتر پیشخوان دولت که موظف به ارائه آن است، صدور تأییدیه تحصیلی است، چرا در ارائه این خدمت جوابی سر بالا به مردم داده میشود و مردم را سرگردان میکنند.
آیا بیاعتنایی به امور مردم و به تعویق انداختن و یا پاسخگو نبودن به آنان در ارائه خدمات و سرگردانیشان به این پیشخوان و آن پیشخوان و یا مطرح کردن قطعی سیستم برای سر باز کردن خود از ارائه خدمت، درست است؟
چه کسی براین دفاتر پیشخوان دولت و ارائه خدمات مناسب، به موقع و درست نظارت می کند؟
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس تبصره 2 ماده 26 اساسنامه شرکت ملی پست وظیفه نظارت، ایجاد و سیاست گذاری دفاتر پیشخوان دولتی را بر عهده دارد که انتظار پاسخگویی مسئولان مخابرات به عنوان متولی اصلی این دفاتر می رود.
البته ناگفته نماند در تماسی با رئیس محترم مخابرات در این شهرستان موضوع را مطالبه کردیم که پیگیری موضوع شوند.
انتهای پیام/ن
دیدگاه شما