آخرین اخبار

29. دى 1399 - 8:03   |   کد مطلب: 37971
آیا این پروژه فرهنگی تا پایان عمر دولت و شوراها به افتتاح می‌رسد؛
پردیس سینما در اسدآباد در گیرودار تصمیمات شهرداری!
پردیس سینما در اسدآباد، یکی از پروژه‌های فرهنگی است که با تفاهمنامه بین ارشاد و شهرداری اسدآباد منعقد شده و بناست تا پایان عمر دولت تدبیر به نتیجه برسد اما همچنان در بلاتکلیفی است!

به گزارش آوای سیدجمال، نهم مهرماه امسال بر اساس انعقاد تفاهمنامه‌ای بین ارشاد و شهرداری اسدآباد، پروژه پردیس سینما در این شهر کلید خورد؛

 

این پروژه بعد از انعقاد تفاهمنامه‌، قرار بود با جانمایی از سوی مسئولان شورای اسلامی شهر و شهرداری و معرفی به ارشاد برای احداث آغاز به کار کند و تا پایان عمر دولت تدبیر به سرانجام برسد و شهر کوچک و محروم اسدآباد هم به لحاظ کمبود امکانات فرهنگی از این امکان بهره مند شود.

 

دو محل از سوی شهرداری برای احداث پردیس سینما به ارشاد پیشنهاد شده و قرار بود که تا دی ماه این موضوع بررسی و به نتیجه برسد که همچنان در هاله ای از ابهام است!.

 

سیدعلی موسوی، رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد در این زمینه  به خبرنگار آوای سیدجمال، گفت: بعداز انعقاد تفاهمنامه بین ارشاد و شهرداری، قرارداد آن به سازمان سینمایی در تهران ارسال شده که بعد از تأیید محل جانمایی شروع به کار کند.

 

وی با بیان اینکه محل پردیس سینما در اسدآباد، در خیابان امام_ روبروی دفتر امام جمعه همان سالن تیراندازی سابق جانمایی شده، گفت: نقشه این پردیس به شکلی طراحی شده که در دو طبقه احداث شود و جلوی این فضا به صورت تجاری خواهد بود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد با بیان اینکه قرار بود با جانمایی پروژه پردیس سینمایی، تأییدیه آن تا دی ماه به ما داده شود، گفت: متأسفانه این تأییدیه هنوز به دست ما نرسیده و قرار است که دوباره بازدیدی از آن محل شود.

 

وی با بیان اینکه مدت اجرای پروژه 5 ماهه است، گفت: قرار بوده این پروژه تا پایان خدمت دولت آقای روحانی به انجام برسد.

رضا قاسمی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد هم در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه سه روز گذشته در جلسه ای که با شهردار داشتیم، نقشه بردار پروژه پردیس سینما مشخص شده، اظهار کرد: باید نقشه این پروژه آماده و طراحی شود تا به دست پیمانکار سپرده شود.

 

وی ادامه داد: البته سپردن کار و عملیات اجرایی آن به پیمانکار با شهرداری است و ما تنها کمک مالی و نظارت بر آن را برعهده داریم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد تأکید کرد: شهرداری تا 30 بهمن ماه به ما قول داده که نقشه این پروژه آماده و برای اجرا تحویل پیمانکار شود.

 

وی یادآور شد: تفاهمنامه پروژه پردیس سینما در این شهر به امضاء شهردار، فرماندار وقت، معاون سازمان سینمایی و بنده رسیده و منتظر طراحی نقشه آن هستیم تا به وزارتخانه برای تأیید بفرستیم.

 

به گزارش آوای سیدجمال این پروژه بنا به گفته معاون سازمان سینمایی کشور قرار بود اول در نهاوند اجرایی شود، به دلیل آنکه شور و اشتیاق در مسئولان آن شهر نبود، پروژه به اسدآباد آمد اما سؤالی مطرح است بعداز گذشت 4 ماه که هنوز نقشه این پروژه به تأیید هم نرسیده، آیا رمقی در مسئولان اسدآباد برای احداث سینما وجود دارند؟ احتمالا" برای رسیدن پاسخ این سؤال باید منتظر پایان عمر دولت آقای روحانی و البته عمر شوراها در این دوره باشیم.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal