آخرین اخبار

19. بهمن 1399 - 13:15   |   کد مطلب: 38164
به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و در هشتمین روز از دهه فجر با حضور معاون سیاسی استاندار همدان، پروژه های رفاهی، کشاورزی و صنعتی در شهرستان اسدآباد به افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش آوای سیدجمال، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و در هشتمین روز از این دهه، عملیات اجرایی تعداد 3 پروژه صنعتی و رفاهی آغاز و 3 پروژه بخش کشاورزی به بهره برداری رسید.

 

در آئین افتتاح و یا کلنگ زنی این پروژه‌ها معاون سیاسی، اجتماعی امنیتی استانداری همدان و تعدادی از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

 

یکی از پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن آغاز شد، پروژه فاز 1 و 2 جاده سلامت است که فعله گری شهردار اسدآباد در حاشیه آغاز عملیات آن، اظهار کر: طول این پروژه یک کیلومتر و مساحت جاده سلامت 2 هزار و 200 متر مربع است.

 

وی اعتبار تقریبی این پروژه را 100 میلیون محل تأمین اعتبار این پروژه از منابع داخلی شهرداری و استانی خواند و گفت: این پروژه 6 ماه دیگر به اجرا و به بهره برداری می رسد.

 

همچنین در شهرک صنعتی اسدآباد پروژه فاز دوم تولید انواع جعبه و محفظه پلاستیکی بسته بندی کالا و فاز دوم کارخانه تولیدی فوم آدراپانا از دیگر پروژه های بود که امروز با حضور مسئولان کلنگ زنی شد.

 

در ادامه نیز با همت جهاد کشاورزی اسدآباد 3  واحد گلخانه تولیدی خیار و گوجه فرنگی در گلخانه پردیس اسدآباد به بهره برداری رسید که با بهره برداری از آن‌ها 12 نفر مشغول به کار شدند.

 

همچنین شرکت مخابرات شهرستان 14 سایت مخابراتی را در هلور سفلی، زرشک خانی، آجین، حسام آباد، نصرت آباد، طویلان سفلی، ترخین آباد به بهره برداری رساند.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal